Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av vera84
Först måste jag säga att det här är ett underbart forum!!! Man kan sitta och läsa/skriva hur mycket och hur länge som helst. Det är så kul att höra hur andra föräldrar upplever föräldraskapet/vilka funderingar, tips osv ni har. Tack alla! :heart:
Nu, lite till mina funderingar. Jag har ofta mitt barn i sjal/sele men nu funderar jag på att skaffa något nytt. Jag är väldigt förtjust i Ergo och Manduca. Men de liknar varandra så bra. Vad tycker ni? Vilka för eller nackdelar har dem? Och om jag nu har bestämt mig vet ni då var man hittar selarna billigast? (har redan kollat på varanära och mammabarn)
Användarens profilbild
Av Kusmi
Priset är nog ungefär det samma på dessa två selar i sverige oberoende på var man köper dem.

Jag gillar Ergon bäst, men det är så olika från person till person så det bästa är att testa. Sjalträff kanske?
Användarens profilbild
Av zingo
Å på mig passade Ergon inte alls men Manducan passar perfekt!
Se om du kan prova först! :)
Av vera84
Nu har jag den! Det blev Ergo och jag är så himla nöjd med den och min lilla Amber ser också ut att trivas med ergon!
Så skönt!!! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?