Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
Jag har min stork Anna under bytes, men det är inte någon rusning direkt så jag funderar på om man kan färga den i blått kanske?

Hur ska man gå tillväga (jag har aldrig färgat någonting tidigare...) och tror ni att det blir bra över huvud taget? :roll: :hmm:
Användarens profilbild
Av jag71
Är det inte exiteme som färgade en frö något år sedan? Har för mig att den var svart. Eller var det ingen stork alls och och och och... fråga henne!
Av puh
Tassar lite, är också nyfiken! :D
Användarens profilbild
Av Helma
jag71 skrev:Är det inte exiteme som färgade en frö något år sedan? Har för mig att den var svart. Eller var det ingen stork alls och och och och... fråga henne!
Det var en gul Albert som blev en rosa Alberta. :lol:

Färga Anna! Det är helgerån! :this: :wink:
Användarens profilbild
Av jag71
Helma skrev:
jag71 skrev:Är det inte exiteme som färgade en frö något år sedan? Har för mig att den var svart. Eller var det ingen stork alls och och och och... fråga henne!

Nej men den hade jag glömt! Jag har för mig att det var en stork hon färgade svart. Det var innan Albert blev en Alberta.
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Helma skrev:

Ja det kan tyckas som helgerån, hon är ju vacker, men inte "jag" och eftersom bytet verkar gå trögt så kanske jag "måste" ge henne en annan färg... Men du kanske vill byta med mig så slipper hon färgbadet...!!! :wink:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Ser ut som om Anna slipper färgbadet!, Hon byts nog ut mot en Timbuktu! :P
Användarens profilbild
Av smurfis
jag71 skrev:
Helma skrev:

Nej men den hade jag glömt! Jag har för mig att det var en stork hon färgade svart. Det var innan Albert blev en Alberta.
Både jag och exiteme har färgat varsin stork svart! 8)
Användarens profilbild
Av smurfis
Nu var det rätt längesen, men jag har för mig jag använde 2 paket färg, sån där vanlig textilfärg man köper i affären. Det blev jättebra! Ränderna syns igenom väääääldigt svagt! Hade hoppats på att det skulle bli mer färgskiftningar, olika nyanser av svart :lol: , men det blev bra ändå! :D
Användarens profilbild
Av smurfis
exiteme skrev:
smurfis skrev: Både jag och exiteme har färgat varsin stork svart! 8)
Du & jag = We :rock:

8)

:wink:
:iagree: :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ja jag hade ju inte tänkt mig svart utan blå. Då hoppas jag ju på skiftningar i lila, grön, mörkblå...

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?