Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Efter mycket pyssel, sprättande och planerande blev den färdig, eller ja nästan i alla fall, ska bara fixa till lite med barnvagns fästet. Hade nog gärna önskat att den inte var fullt så "sladdrig" men när den är full med grejor märks inte det!

Så här blev det i alla fall:

Framsida:
Bild

Baksida:
Bild

Ovanfrån:
Bild

Ovanfrån, öppen:
Bild
Användarens profilbild
Av Totte
WOW :siishah: Jag är jättimponerad! Den är superläcker :loving:
Användarens profilbild
Av Edith
Ursnygg! :app:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
:oops:

Tack! Jag är faktiskt riktig nöjd själv. Risk finnes att jag syr en till i stadigare tyg och i "tvilling-variant"

Denna syddes för att sjalbarnet mitt vägrade åka vagn och därför såldes tvillingvagnen med tillhörande tvilling-skötväska. Men ny har lillprinsen plötsligt börjat acceptera vagnen igen så vi får nog skaffa en ny, men jag tror inte mannen är villig att betala 1200:- igen för en ny skip hop...
:roll:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
tinaw skrev::vågen: :shock: Superfin!! kan man få en beskrivning?
OJ, oj...

Jag hade en tvillingvariant framför mig och härmade den så gott jag kunde, men minskade måtten... Det är mycket detaljarbete och jag kommer nog inte riktigt ihåg hur jag gjorde... :roll:
Användarens profilbild
Av Björklöv
Vilken snyggisväska!! Är mäkta imponerad :D
Användarens profilbild
Av tinaw
Mamma_Bergstedt skrev:
tinaw skrev::vågen: :shock: Superfin!! kan man få en beskrivning?
OJ, oj...

Jag hade en tvillingvariant framför mig och härmade den så gott jag kunde, men minskade måtten... Det är mycket detaljarbete och jag kommer nog inte riktigt ihåg hur jag gjorde... :roll:
:lol: :tumsup: Men en hel rad foton från alla håll o kanter räcker för mig. Pretty, pretty pleeze? *tittar bedjande*
Användarens profilbild
Av Fryle
Oj oj oj vilken fantastisk väska!

(Vad är det för tyg, ser lite vattenavstötande ut?)
Användarens profilbild
Av zandrama
Snygg! :tumsup:
Av Emmiez
superfin :)

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?