Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av PrettyUgly
Jag ska börja med tygblöjor och har bestämt mig för att det ska bli vikisar med ullblöjbyxor till. Jag har blivit inspirerad av de fina blöjbyxorna från wollywraps och skulle vilja sticka något liknande. Så till min fråga: Fungerar det att sticka blöjbyxor i alpacagarn eller blir det för tunt? Jag har ju inte kommit igång med tygblöjandet än så jag vet ju inte hur tjocka ulldrauppisar brukar vara.

Jag har förstått att en del gör det i alaska men det finns inte alls i lika många fina färger och eskimå känns som det blir alldeles för tjockt och bylsigt. Jag vill ha många fina, färgglada blöjbyxor :D

Jag tar också gärna emot tips på andra garner lämpliga för blöjbyxor :)
Av Emmiez
jag har inte provat det garnet så jag vet inte, har provat eskimå och det är lite bylsigt, nu håller jag på och stickar med ett garn som heter toppull från sandnesgarn, jag köpte det från mimmis, men det finns inte kvar där, och när jag sökte på google så var det bara i norge jag hittade det.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?