Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lillblomma
Känns alla didysar likadant? Är de lika tjocka och så?
I'm in LÖÖÖV med Wellen Silver, men jag tror inte jag kan hitta nån spn att klämma och känna på. Men ev nån annan didy...
Är de liak allihop?

//A
Användarens profilbild
Av amöba
Min (ringa) erfarenhet säger att Wellen är lite strävare än andra didysar. De randiga är också lite annorlunda jämfört med indio, som är jaquardvävda.
Användarens profilbild
Av diddeldi
nej, de är väldigt olika. fast alla är bra på sitt sätt tycker jag. som amöba säger så är wellen lite sträva i början, de kräver lite kärlek för att bli mjuka :wink: . de mjuknar när man använder dem alltså. wellen är nog de tunnaste av didysarna, fast indio och de andra jaquardvävda är inte långt efter.
Av Lillblomma
Aaah... Lite tunnare! Me like!
Men avlastar de lika bra då? Tänkte mig en "rejäl sjal som komplement till min gås...

//A
Användarens profilbild
Av diddeldi
Lillblomma skrev:Aaah... Lite tunnare! Me like!
Men avlastar de lika bra då? Tänkte mig en "rejäl sjal som komplement till min gås...

//A
ja absolut, didysarna avlastar jättebra. sen är det ju alltid olika vad man föredrar, men det är väldigt många som har didysar som sina favoritsjalar (bland annat jag).
Användarens profilbild
Av thanisa
Mamasamueli skrev:Jag har haft en "vanlig", en indio och en wellen och jag tycker faktiskt att de är hemskt olika allihop!! Man måste nog klämma på alla sorterna för att kunna avgöra. ;) Fast jag gillar alla! :D
Jag upplever också att de är olika och sedan så tycker jag att det är skillnad beroende på vad det är för matrial i. sidenwellen är annorlunda än en ren bomullwellen. Samma sak med indiosarna att de har haft lite olika egenskaper beroende på om de varit rena bomulls eller om det varit bomullsblandningar med lin/siden/hampa eller ull.

Min favorit är nog bomullswellen. Sonen har dock två favoriter och det är min sidenwellen och min ullindio. Det brukar bli han som avgör nu förtiden.
Av Lillblomma
Men hjälp!
Det finns för mycket att välja på! Har Babydesign Didysar? Eller nån annan "riktig" butik i Sthlm?

//A
Användarens profilbild
Av diddeldi
Lillblomma skrev:Men hjälp!
Det finns för mycket att välja på! Har Babydesign Didysar? Eller nån annan "riktig" butik i Sthlm?

//A
nej, de finns inte i butik i stockholm. men du kanske kan gå på sjalträff och känna?
Av Lillblomma
Måste nog gå på sjalträff....

//A
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?