Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Använder inte min nu när jag har så snygga och smidiga metallknappar så är det nån som vill köpa?
Användarens profilbild
Av tweed
Hur ser en sån ut? Vad kostar den? Funkar den bra?
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
kvarnvik skrev:Hur ser en sån ut? Vad kostar den? Funkar den bra?
Knappen köptes i knapptångscoopen: http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=78864

Jag måste ha köpt tång + 40 knappar i olika färger samt 100 röda och 100 svarta knappar.

Får jag en 80-lapp plus frakt för den och alla knapparna?
Eller kanske byte mot något roligt syrelaterat? :-D

Bild
Användarens profilbild
Av tweed
Var kan man få tag på nya knappar om man vill ha särskilda färger?
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
kvarnvik skrev:Var kan man få tag på nya knappar om man vill ha särskilda färger?
Jag tror det fanns en diskussion och länkar om det i tråden jag la in länk till :-)
Användarens profilbild
Av tweed
Vet inte om jag är först i kön iom mitt inlägg, som ju inte var ett tydligt "jag vill ha", men om jag bara får veta vad frakten landar på så är jag intresserad.
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
kvarnvik skrev:Vet inte om jag är först i kön iom mitt inlägg, som ju inte var ett tydligt "jag vill ha", men om jag bara får veta vad frakten landar på så är jag intresserad.
Jag tolkade inte inlägget som något paxande vill-ha-inlägg så du ligger i kö :-)
Jag ska kolla vad frakten landar på men enligt coop-tråden handalde det om 33kr har jag för mej!
Användarens profilbild
Av tweed
Då köar jag lite fint

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?