Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sparveln
Okej nu är jag i köpartagen här, skall inhandla en sjal och en sele tänkte jag. Jag är sugen på en Wellen, de är så fina men hur funkar det med en sådan och ryggknut?

Sedan funderar jag på en Angelpack också, kan man bära en tremånaders i en sådan på både mage och rygg? Och hur lång livslängd har den, hur stora barn kan man bära i den?
Användarens profilbild
Av diddeldi
sparveln skrev:Okej nu är jag i köpartagen här, skall inhandla en sjal och en sele tänkte jag. Jag är sugen på en Wellen, de är så fina men hur funkar det med en sådan och ryggknut?

Sedan funderar jag på en Angelpack också, kan man bära en tremånaders i en sådan på både mage och rygg? Och hur lång livslängd har den, hur stora barn kan man bära i den?
didysarna är mina favoriter till ryggknyt. angelpack lx ska passa från ca 3 månader, barn är ju alltid lite olika stora men det borde gå bra. om huvudet är tillräckligt stadigt går det bra att bära på ryggen också. jag bär ibland min treåring i den, det går bra :wink:
Användarens profilbild
Av sparveln
Tack så mycket, jag har bestämt mig gällande selen i alla fall vilken sjal det blir måste jag fundera lite på först (och samla ihop lite mer penningar :roll: ).

Men nu får du kila och jobba lite så att vi kan bära i våra nya grejer här snart :wink: .
Användarens profilbild
Av Lumlum
sparveln skrev:Okej nu är jag i köpartagen här, skall inhandla en sjal och en sele tänkte jag. Jag är sugen på en Wellen, de är så fina men hur funkar det med en sådan och ryggknut?
Lysande!!! :tumsup:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag :heart: wellen :) Funkar jättebra till ryggknytningar
Användarens profilbild
Av thanisa
zero.sara skrev:Jag :heart: wellen :) Funkar jättebra till ryggknytningar
:iagree: Wellen fungerar mycket bra till olika ryggknytningar.

Finn bärs ibland i angelpack och han är 2 år. Tova har jag också burit i den men jag hade velat ha större sittyta för henne. Hon är 6 år och kan bli buren med angelpack även om det inte är optimalt.
Användarens profilbild
Av sparveln
Tack för era svar, det blir nog en wellen nästa månad då :lol: , en lind tror jag minsann :heart: .
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Angelpack, jag har en och jag tror inte att jag bär lika länge o tungt i den som i Ergon. Svårt att uppskatta hur länge dock, gott o väl över 10 kg, eftersom Alvin idag väger dryga 8,5 kg o det inte är några problem. Ergon tror jag att jag kan bära betydligt längre med.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?