Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har en amasonas carry sling och den har sååååå långa avsmalnade ändar.... Tycker hoppediz har så fina färger men den har ju också avsmalnande ändar... Skiljer de sig något?

Annars måste jag köpa en med raka ändar... finns det fler förutom easy care, ella roo, amasonas antigua och Bali Baby Breese att välja på?
Användarens profilbild
Av zero.sara
Hoppen har kortare avsmalnande ändar än ACS i allafall :) Har tyvärr ingen hemma så jag kan inte mäta :wink:
Användarens profilbild
Av tweed
Det är bara ca 20 cm som är avsmalnande. Jag tycker att det känns som om de är raka nästan, knappt nån ide att ha avsmalnande när det är så lite. Så det är väl bra för dig :P
Användarens profilbild
Av LillensMamma
kvarnvik skrev:Det är bara ca 20 cm som är avsmalnande. Jag tycker att det känns som om de är raka nästan, knappt nån ide att ha avsmalnande när det är så lite. Så det är väl bra för dig :P
Ah ha! Vad bra! Hoppe ska inhandlas vid nästa lön! :D
Användarens profilbild
Av tweed
Vill du har en tjock Kario så har jag en som är som ny...
Användarens profilbild
Av LillensMamma
Åååå, :) men jag vet inte om jag passar så bra i gråa toner... :( Är nog mer sugen på Rio eller Delhi... eller La Paz, den e cool 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?