Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Cecilia
Jag tänker köpa en nya trikåsjal till min bebis i vinter.

Jag har redan börjar fundera på vilken jag vill ha - ränderna går nog inte ur så lätt ... 8) En gång sjalberoende = alltid sjalberoende? :lol:

Längtar efter att få sjalshoppa loss igen. :babysits:

Jag har haft en Hug-a-bub en gång i tiden, men inte provat någon annan tråkåsjal direkt. jag gillade att Huggen var smal och smidig, och praktiskt emd fickan. Men samtidigt tyckte jag att hon växte ur den ganska snabbt ändå.

Vad ska man satsa på i dagens läge?
Användarens profilbild
Av sanna73
Av de två skulle jag nog välja sino, men själv tycker jag BBS är den absolut mest underbara trikåsjal jag provat. Tunn, lättknuten och hur gosig som helst. Dessutom den enda sjal lilltjejen accepterar :lol:
Användarens profilbild
Av Cecilia
sanna73 skrev:Av de två skulle jag nog välja sino, men själv tycker jag BBS är den absolut mest underbara trikåsjal jag provat. Tunn, lättknuten och hur gosig som helst. Dessutom den enda sjal lilltjejen accepterar :lol:
Jag har ju inte sjalat på några år nu, tjejerna har blivit så stora. :D Så jag har inte riktigt hängt med i utvecklingen på sjalmarknaden. Vad är det för sjal? :hmm:
Användarens profilbild
Av Cecilia
Ingrid skrev:Nämen grattis, Cecilia! Vad roligt!
Tack! :D

Tillslut tog jag mod till mig och vågade satsa på en ny bebis. :babysits: Tyvärr så blev dock det precis som jag varit rädd för, hemska illamåendet dygnet runt för tredje gången gillt. :ill: Så det är lite jobbigt tyvärr. :( Jag försöker hålla mig på benen med maxdosen av Lergigan comp, men det är inte roligt ändå. Ser ingen ljusning ännu, hoppas att det ska vända tidigare än med flickorna ändå. Med Juni mådde jag ju illa till vecka 27, det är inte så kul. :shock:

Just nu känner jag mig lite deppig, men försöker fokusera på bebisen och bebisshopping. :wink:
Användarens profilbild
Av sanna73
Cecilia skrev:
sanna73 skrev:Av de två skulle jag nog välja sino, men själv tycker jag BBS är den absolut mest underbara trikåsjal jag provat. Tunn, lättknuten och hur gosig som helst. Dessutom den enda sjal lilltjejen accepterar :lol:
Jag har ju inte sjalat på några år nu, tjejerna har blivit så stora. :D Så jag har inte riktigt hängt med i utvecklingen på sjalmarknaden. Vad är det för sjal? :hmm:
BBS=Bali Baby Stretch. Den är tunn som en Sino men bredare och därför stabilare också för lite tyngre babysar. Sval och skön är den också, för att vara trikå 8)
Användarens profilbild
Av Ingrid
Cecilia skrev: Tillslut tog jag mod till mig och vågade satsa på en ny bebis. :babysits: Tyvärr så blev dock det precis som jag varit rädd för, hemska illamåendet dygnet runt för tredje gången gillt. :ill: Så det är lite jobbigt tyvärr. :( Jag försöker hålla mig på benen med maxdosen av Lergigan comp, men det är inte roligt ändå. Ser ingen ljusning ännu, hoppas att det ska vända tidigare än med flickorna ändå. Med Juni mådde jag ju illa till vecka 27, det är inte så kul. :shock:

Just nu känner jag mig lite deppig, men försöker fokusera på bebisen och bebisshopping. :wink:
Jaha, jaha, det låter inte roligt alls! Vet precis hur det är att må pest och pina när man är gravid, även illamåendet inte är mitt värsta problem. När jag har varit mitt uppe i graviditeterna, har jag på allvar undrat varför jag har utsatt mig för detta och tänkt att det är verkligen inte värt det. Men sen går det tack och lov över, och då är det i alla fall värt det :heart:

Så det låter som att du har rätt inställning, med att fokusera på bebisen. Bebisshopping är ju också skoj :D ! Sänder styrkekramar och hoppas att du kan slippa må illa lika länge den här gången.
Av Aelia
Sino är bäst för en nybörjare. Tunn sval och lätt att knyta.

Marimekko är ganska lik sino, underbara färger, men nackdele att kanterna rullar sig. Jag var jätte nöjd med mina

BBS har jag ff till Alyssa. Den är bredare än andra trikåsjalar, så om man är nybörjare, men det är inte du kan det va svårare att knyta i början. Den kan man ha ganska länge som sagt den använder jag fortfarande till Alyssa 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?