Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har misslyckats med ett projekt. Har sytt en grej i svart fleece med ljusrosa fleece på insidan. Tyvärr fällde det svarta på det rosa. Så nu vill jag färga över alltihop med textilfärg. Har nån gjort det?
Användarens profilbild
Av maimiti
Jag läste på nitors produktblad att man inte bör/kan (?) färga tyger med mer än... tror det var 30% syntetfiber. Fleece är ju vanligtvis 100% polyester så det är kanske inte så lämpligt då och kanske inte ens funkar. Jag har dock inte provat.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag har varit i färgaffären nu men det går inte :( Tack för ditt svar!
Användarens profilbild
Av Helen
vad händer när du tvättat den några gånger?
Jag har själv "missfärgat" insidan på en barnvagnspåse. Jag trodde bara utsidan skulle ta färg, men insidan som var vit blev grådassig.
Nu har jag faktiskt inte använt den, men det var också syntet.

Om nu inte syntet ska dra till sig färg och den i all fall blir missfärgad, borde den då inte bli renare för varje gång man tvättar den?

Bara en tanke, för färgen måste då sitta mellan fibrerna i stället för inne i dem och då borde den blir renare... eller?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?