Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken sele?

beco buterfly
7
32%
manduca
15
68%
Av shai
Det blir födelsdagspresent till lilleman från farmor så priset behöver ni inte ta hänsyn till när ni röstar
Användarens profilbild
Av mari_tres
Röstade Manduca för jag har uppfattat det som att Butterflyen kan vara lite bökig ibland med den invändiga selen. Manducan är enkel och stilren och skulle jag köpa mig en tredje sele så skulle det nog bli en sån. (de två selar jag har nu är två st beco 4:th generation )
Dock är det ju så att Butterflyen är mycket snyggare! (om man gillar mönstret/färgen) :wink:
Av doc
mari_tres skrev:Röstade Manduca för jag har uppfattat det som att Butterflyen kan vara lite bökig ibland med den invändiga selen. Manducan är enkel och stilren och skulle jag köpa mig en tredje sele så skulle det nog bli en sån. (de två selar jag har nu är två st beco 4:th generation )
Dock är det ju så att Butterflyen är mycket snyggare! (om man gillar mönstret/färgen) :wink:
Vore kul med snyggare manduca-selar.
Användarens profilbild
Av emellen
Jag röstade på Becon för att jag hade valt den om inte priset spelade nån roll, men Manducan är absolut en bra sele ...men inte lika snygg...
Användarens profilbild
Av zingo
Jag skulle köpt en manduca för den är jätteskön att bära i !
Sen kan jag tycka att beco har snyggare färger men det är av mindre betydelse för mig iallafall! :wink:
Användarens profilbild
Av snisk
Vi har en Manduca och en Beco.

Sambon är supernöjd med Manducan och den har en jättebra infant insert. Den känns också mer flexibel och genomtänkt än Becon.

Men Becon är finare och passar bättre om man är kort, som jag. Använder den rätt så ofta nu när lill-killen är 12 veckor. Huvudstödet/regnskyddet är ganska så kass - det använder jag inte alls.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag skulle vilja rösta på Angelpack men det hade du inte med som förslag så då låter jag bli att rösta :lol:
Av Lenaskeå
Manduca eller Angelpack tycker jag! Jag har båda & jag kommer nog inte att släppa någon av dem i första taget! Manducan är stadigare & mer vadderad, men angelpack är smidigare & svalare då solen ligger på.
Av shai
mammahappy skrev:Jag skulle vilja rösta på Angelpack men det hade du inte med som förslag så då låter jag bli att rösta :lol:
ok :) angelpack är ny för mig. Är den bra även till större barn?
Av Aelia
shai skrev:
mammahappy skrev:Jag skulle vilja rösta på Angelpack men det hade du inte med som förslag så då låter jag bli att rösta :lol:
ok :) angelpack är ny för mig. Är den bra även till större barn?
perfekt till äldre barn. Kolla en bild på pappa med en treåring på ryggen i bildgaleri, lotusblomma
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... p?t=101075

Angelpack eller Beco 4 th gen säger röstar jag på
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?