Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

oj vad fort jag fick mina tyger från jofotex. ringde i förrgår vid lunch, och igår låg paketet i brvlådan!! nu tvättas de!

det randiga är en frotte från tradera, jättefina färger, hade hoppats på att det var stretchig frotte, men det var stum.
en hood till mig hade varit snyggt, men det räcker det inte till :( kanske hängselbyxor till f, och en kort kjol till mig :?: det är rätt så tjockt, men inte jätte...

djungellakanet från hemtex (som blev foder i min väska) blev även pösmudd byxor till f att växa i, med plats för tygisar hoppas jag (hur gör ni grenen? fram o bak lika, eller större bak eller kil i grenen?)

får se vad uggle och elefant ska bli, det bruna enfärgade är det nog viscose i för det var tungt, så det får nog bli en ammnings till mig med 3/4 ärm. syr ni barnkläder i annat än naturmaterial? varör/farför inte i såfall? känns som man vill att allt (utom ytterplagg) ska vara i ull/silke/bomull/lin möjligtvis... Hampa är jag sugen på... den där frotten som nån köpt... :blahblah:

nog nu, bilderna. :D
Bild
BildBild
Användarens profilbild
Av tweed
Åh har de fått in det där elefanttyget nu! Vill också ha! Vilka färger finns det i? Hur gjorde du när du beställde, visste du precis vad du ville ha och bara förklarade? Synd att de inte har nån webbshop, men mamma ska till Söderköping i slutet av månaden, då ska hon få handla minsann! Det är lite roligt med den där utflykten, de ska egentligen åka på Göta Kanal och börja och sluta i Söderköping, men när mamma fick höra talas om Jofotex så ringde hon och bokade boende för en natt till, bara för att de skulle hinna handla tyg :D
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
jag bara ringde...de visste ju precis, elefanterna finns i gul, brunt och rött :?: tror jag det var...

det bruna sa jag att jag ville ha enfärgad ganska tunn trikå till typ bodysar, hon som svarade var jättetrevlig och verkade precis förstå, men de hade svårt att hitta rätt brun som matchar. nu fick jag en jättefin brun, men tror det är bomull/viscose, det gör inget och jag sa inte 100% bomull...

vad ska jag sy av frotten :?:
Användarens profilbild
Av SoFaD
smart att sy kläder av det fina lakanet från hemtex! kanske oxå skulle köpa nåt o sy av :-D har köpt ponchos där till båda killarna, med apmönstret på. så fina!

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?