Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Åh jag blir galen på mig själv. Nu när jag skaffat rundstickan som behövs kommer jag verkligen inte överens med garnet :gaah:
Började sticka på en filt (eller vad det nu än blir), men gav upp när jag insåg att jag verkligen måste köpa massor utav mera garn, och jag vet inte vart jag ska få tag i det.

Nej, det blir att köpa en hel hög med garner, i samma material snart :app:
Av Ponyo
kvarnvik skrev:
Bubbi skrev:Borde inte "kreativ stickning", numret med barnkläder, dimpa ned i brevlådan snart?
Längtar du efter den? :wink: :hmm:
Hahaha, jag vill ge den en chans till. Och barnkläder är ju uppskattat här hemma.
Användarens profilbild
Av glis
Jag undrar också om sticktidningen. :hmm:

Och så är jag sugen på att köpa begagnade virknålar om de är billiga bara för att det är bra att ha. Men stickor har jag mer än vad jag behöver sedan jag köpte harmonie eller vad de nu heter nuförtiden.
Muuminmamman skrev:Till KnitLab imorgon torsdag vid typ fyra-tiden!

Vilka är med?

MuuM
Bubbi
Visslan
Oj! Trist att de stänger! Fast jag handlade bara stickor där en gång, tyckte att det var lite väl dyrt... :oops:
Skit också att jag är upptagen alla dagar den här veckan, så jag hinner inte in. :(
Användarens profilbild
Av ellla
jag vill också gå på rea... men men... vad är en rea i en garnbutik? den jag vara dötrist, urtist, tråkig... eller... alldeles alldeles underbar... Om det är där de säljer glasstickor så fnderar jag starkt på att tvinga dit mamma eller så...

Men, det var ju inte alls det här jag skulle skriva, utan att jag kollar många mönster på http://www.lionbrand.com/. Det tänkte jag tipsa om.

Nu ska jag återgå till att vara avundsjuk på er i sthlm.
Användarens profilbild
Av MuuM
ja, Knitlab var svindyrt! Det är dyrt även nu på rean men det är så fiiiina garner! Jag var där och tittade lite igår men köpte ingenting. Hon lär bli av med allt, kan jag tala om! Det är rätt utplockat, det fina manos del Uruguay är nästan slut. Men det finns fin ekologisk bomull kvar...

/MuuM
Användarens profilbild
Av tweed
ellla skrev:jag vill också gå på rea... men men... vad är en rea i en garnbutik? den jag vara dötrist, urtist, tråkig... eller... alldeles alldeles underbar... Om det är där de säljer glasstickor så fnderar jag starkt på att tvinga dit mamma eller så...

Men, det var ju inte alls det här jag skulle skriva, utan att jag kollar många mönster på http://www.lionbrand.com/. Det tänkte jag tipsa om.

:tumup: lägger till i TS
ellla skrev:jag vill också gå på rea... men men... vad är en rea i en garnbutik? den jag vara dötrist, urtist, tråkig... eller... alldeles alldeles underbar... Om det är där de säljer glasstickor så fnderar jag starkt på att tvinga dit mamma eller så...

Vi ska tänka på dig. :klappa:
Användarens profilbild
Av MuuM
Så, när ses vi och går till Knitlab idag? Och är det fler som vill hänga på?

/MuuM - gör sitemaps på franska, spanska, tyska och ryska...
Av Ponyo
Muuminmamman skrev:Så, när ses vi och går till Knitlab idag? Och är det fler som vill hänga på?

Vill du gå idag igen, trots att du inte hittade något att köpa igår?
Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev:
Muuminmamman skrev:Så, när ses vi och går till Knitlab idag? Och är det fler som vill hänga på?

Vill du gå idag igen, trots att du inte hittade något att köpa igår?
Jaaa! Jag behöver ju sällskap! och har funderat över natten och tittat vad jag har hemma. Klart jag vill dit igen! :-)

/MuuM - är klar med den franska, nu är det tyska som gäller
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 267

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?