Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sofie
LillGrodan skrev:Supersnyggt blev det! :eld:
kanske jag vågar med när den kommer...
Klart du vågar (om du inte tycker bättre om den gräddvit förstås!) och då behöver vi få bilder!! :wink:
Vad funderar du på för färg?
Av Sofie
Tack för alla påhejjanden och hyllningar!
Jag är så nöjd. :D den är mjuk och gosig att bära i och jag älskar färgen!
Användarens profilbild
Av Jolin
nu har jag fått min indio och oj va mjuk och go den e! och jag tycker den är fin... kanske skulle den kunna vara ännu finare ... men du sa att den färgen strävade lite?

Skall till australien snart i en månad och där är det ju varmt nu så vit är väl bra då, får känna på det under tiden :roll:
Av Sofie
LillGrodan skrev:nu har jag fått min indio och oj va mjuk och go den e! och jag tycker den är fin... kanske skulle den kunna vara ännu finare ... men du sa att den färgen strävade lite?

Skall till australien snart i en månad och där är det ju varmt nu så vit är väl bra då, får känna på det under tiden :roll:
Ja, liiiiite kanske. Men fundera under resan du, det är ju inte kört för att du väntar.
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Oj, den här tråden har jag missat! Guuuud(inna ;)) vad snygg den är! Och grattis i efterskott till lille W också (som inte är så liten längre!).
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?