Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
sapos skrev:Jag med.thowida skrev:Håller tummarna för att den kommer snartJinxLinda skrev:Den ska vara skickad..thowida skrev:![]()
Vilket strul, hoppas min rabenelter kommer snart så jag kan sluta bita på naglarna..
har du hört något om den?
sapos skrev:Om jag får mitt paket blir det ungefär såhär:JinxLinda skrev:Och så håller jag tummarna om att mitt paket ligger i lådan idag.
Och att jag har paket på lådan
eamane skrev:Och jag som skulle beställa idagNää vad frustrerandeKompisen jag skulle sambeställa med vill vänta lite, hon har inte funderat klart
![]()
![]()
JinxLinda skrev:Ja så nu funderar jag på att beställa en i alla falleamane skrev:Och jag som skulle beställa idagNää vad frustrerandeKompisen jag skulle sambeställa med vill vänta lite, hon har inte funderat klart
![]()
![]()
eamane skrev:Jag funderar också på att beställa en sjal. Kostar inte så mycket. och tandläkaren gick på under 1000:- för sambon, trots en akutundersökning och en utdragning.. men jag vet inte riktigt. Har fått span på en klösmöbel jag vill ha åt katterna ocksåJinxLinda skrev:Ja så nu funderar jag på att beställa en i alla falleamane skrev:Och jag som skulle beställa idagNää vad frustrerandeKompisen jag skulle sambeställa med vill vänta lite, hon har inte funderat klart
![]()
![]()
JinxLinda skrev:Äh, ge dem ett vedträ istället, billigare o lika bra.... (så får du mer pengar till sjalar...)eamane skrev:Jag funderar också på att beställa en sjal. Kostar inte så mycket. och tandläkaren gick på under 1000:- för sambon, trots en akutundersökning och en utdragning.. men jag vet inte riktigt. Har fått span på en klösmöbel jag vill ha åt katterna ocksåJinxLinda skrev:Ja så nu funderar jag på att beställa en i alla falleamane skrev:Och jag som skulle beställa idagNää vad frustrerandeKompisen jag skulle sambeställa med vill vänta lite, hon har inte funderat klart
![]()
![]()
JinxLinda skrev:Njae några hundra är det ju i alla fall men jag skulle kunna beställa en till sen då ändå när kompisen bestämt sejeamane skrev:Jag funderar också på att beställa en sjal. Kostar inte så mycket. och tandläkaren gick på under 1000:- för sambon, trots en akutundersökning och en utdragning.. men jag vet inte riktigt. Har fått span på en klösmöbel jag vill ha åt katterna ocksåJinxLinda skrev:Ja så nu funderar jag på att beställa en i alla falleamane skrev:Och jag som skulle beställa idagNää vad frustrerandeKompisen jag skulle sambeställa med vill vänta lite, hon har inte funderat klart
![]()
![]()
JinxLinda skrev: Jag funderar också på att beställa en sjal. Kostar inte så mycket. och tandläkaren gick på under 1000:- för sambon, trots en akutundersökning och en utdragning.. men jag vet inte riktigt. Har fått span på en klösmöbel jag vill ha åt katterna ocksåApp app app!! Nu tycker jag att det är dags för ER snart!!
mari_tres skrev:Ja men den är också dyrJinxLinda skrev: Jag funderar också på att beställa en sjal. Kostar inte så mycket. och tandläkaren gick på under 1000:- för sambon, trots en akutundersökning och en utdragning.. men jag vet inte riktigt. Har fått span på en klösmöbel jag vill ha åt katterna ocksåApp app app!! Nu tycker jag att det är dags för ER snart!!
legenden29 skrev:Äh, ge dem ett vedträ istället, billigare o lika bra.... (så får du mer pengar till sjalar...)Tyvärr är det inte riktigt lika fint med ett vedträ, och katterna är inte riktigt nöjd med dom, dom ha-galna djuren
JinxLinda skrev:Oh blir inte ett dugg nyfiken på vad det är i ditt paket dåsapos skrev:Om jag får mitt paket blir det ungefär såhär:JinxLinda skrev:Och så håller jag tummarna om att mitt paket ligger i lådan idag.
Och att jag har paket på lådan
![]()
![]()
![]()
Ditt paket borde verkligen komma idag!
JinxLinda skrev:eamane skrev:Och jag som skulle beställa idagKompisen jag skulle sambeställa med vill vänta lite, hon har inte funderat klart
![]()
![]()
Nää vad frustrerande
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?