Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mly
Smakråd fort! Snart är min första kofta uppifrån och ner klar.
Ska vara tre knappar långt upp och sedan öppen i nedre delen, men vilka knappar ska jag välja.
Bild
Överst till vänster mörkt bruna, till höger helt vita,
uppifrån och ner, ljust gula, vita lätt genomskinliga och sist beige.
Bild
Håller också på någon av de vita. De kommer inte "ta över".
Användarens profilbild
Av ellla
mly skrev:
CAKirre skrev:Håller också på någon av de vita. De kommer inte "ta över".
Näe, men jag hade nog tänkt att det skulle sticka ut lite, men det kanske inte blir bra :hmm:
På min skärm är de mörkbruna svarta. Det blev lite skarpt, är de mer mjuka i verkligheten tror jag att det blir fint det med. Det blir ett lite tuffare intryck än med de mer romantiska vita.
Av mly
ellla skrev:
mly skrev:
Näe, men jag hade nog tänkt att det skulle sticka ut lite, men det kanske inte blir bra :hmm:
På min skärm är de mörkbruna svarta. Det blev lite skarpt, är de mer mjuka i verkligheten tror jag att det blir fint det med. Det blir ett lite tuffare intryck än med de mer romantiska vita.
Näe de är mörkt bruna, varm färg, men jag får se de är ju nästan lika stora så jag kan ju bestämma mig när jag börjar bli färdig..
mly skrev:
ellla skrev:
mly skrev:
Näe de är mörkt bruna, varm färg, men jag får se de är ju nästan lika stora så jag kan ju bestämma mig när jag börjar bli färdig..
Vill du ha knappar som sticker ut, tror jag nog att de bruna kan funka, speciellt om de är varmt bruna och inte svarta, vilket de såg ut att vara även på min skärm.
husmodern skrev:
husmodern skrev:Jag håller på med den här väskan då http://www.randomhouse.com/crown/potter ... on_bag.pdf

Kan någon hjälpa mig igenom varv 15, fattar ingenting verkligen. Igen alltså. :oops:
Okej, nu fattar jag!
Fast nu har jag fastnat igen, varv 23 med makraméstickningen, wtf?
Är det någon som stickat i Summerspun? Jag är sugen på den här tröjan, men det inte om det är vettigast att sticka i summerspun eller om jag ska ta helmerino ist..
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 219
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?