Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag ska nu leta lite bland mina mönster, har lite idéer på vad jag vill göra. Ska börja lite i helgen sen. :tumup:
Jag velar mellan två olika saker, men just nu är vi bortresta och jag får fortsätta vela en stund till :wink:
Nu har jag skickat! Hoppas att det blir bra. Det är verkligen remake även om det inte ser ut så.... Stoppningen är gammalt trasig (och ful) nalle och kroppen är en gammal mössa.... :-)
Idag fick vi en fin grön groda som ser virkad ut (men läste nu att den är gjord av en mössa, så kanske är den sydd)! :app: :vågen: Tack så mycket SaraLj! :heart:

Lilleman sade att den nog heter "Sovgrodan" för att det ser ut som den sover. :tumup:
Smultronbarn skrev:Idag fick vi en fin grön groda som ser virkad ut (men läste nu att den är gjord av en mössa, så kanske är den sydd)! :app: :vågen: Tack så mycket SaraLj! :heart:

Lilleman sade att den nog heter "Sovgrodan" för att det ser ut som den sover. :tumup:
Jodå, den är virkad av en upprepad mössa....
Hoppas att den går hem, jag tycker att det är bra nog att det gick att se att det var en groda trots att den inte har några grodlår (en brist som älsta sonen sa var mycket påtaglig men så tillade han att det är nog för att det är en trädklättrargroda)
Så en trädklättrande sömtuta är det jag har skapat. kul! :-D
Idag har gått från :lol: till :hide: till :vågen: och nu är den klar.
Har testat att sy lite mer i 3D eller vad man ska kalla det och det var inte helt enkelt. Först såg det ut som något katten släpat in och sen blev det bara stor besvikelse tills jag kom på ett trix. Så nu är det snart dags att skicka!

Hur går det för er andra?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?