Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Snurrfian
Åh nu har jag haft en rolig dag och pysslat! Och de är paketerade och adressen är på skriven så nu ska det bara på porto och bli skickade! :vågen:
Av Smultronbarn
Jag plockade just fram pärlboxen! :vågen: Verkar mycket roligare att pyssla än att städa köket... :roll: 8)

Angående vad man använder så har jag testat lite med en slags smyckespinne med öggla på (som egentligen används till hängen eller örhängen tror jag) när jag gör mindre varianter. Ska nog också testa nylontråd och klämpärla nu när jag läst här i tråden. :tumup:
Användarens profilbild
Av husmodern
Trulsamin skrev:Har suttit och knåpat 10 stickmarkörer ikväll... Jag är fortfarande bitter över att jag missade bytet med en dag :evil:
Men vi kan byta med varandra om du vill. Då blir det ju inte hemligt förstås, men det blir ju iaf ett byta :tumup:
Av Smultronbarn
Jag har hunnit fixa till 3 stycken. :tumup: Det är roligt med stickmarkörer! :vågen:

Nu ska vi dock ut och grilla korv, så nu fick jag visst både dator- och pysselförbud. :roll:

"Börjar du ta på dig?" :fnissa: Som att jaaag skulle sitta och sjalbarna en söndag? 8)
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag är också nästan klar, men måste handla litegrann innan jag kan göra färdigt allihopa. Jag blev lite förvånad, för jag lider verkligen inte brist på material. Trodde jag :lol: Jag vet inte om det kanske blev lite stora men min mottagerska får väl börja sticka på grova stickor isåfall. Eller använda dem på annat sätt :fnissa:
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Vi som är med och byter stickmarkörer:

binaem inte skickat - inte fått
CrazyMagpie inte skickat - inte fått
Ellasario inte skickat - inte fått
Ellla inte skickat - inte fått
Fjärilen inte skickat - inte fått
husmodern inte skickat - inte fått
Knyttet & K inte skickat - inte fått
Lojse inte skickat - inte fått
SaraLj inte skickat - inte fått
Smultronbarn inte skickat - inte fått
Snurrfian skickat - inte fått
Solängel inte skickat- inte fått
zmurfan inte skickat - inte fått

Nu har jag skickat, hoppas jag... Jag skickade med mitt lilla paket med mamma när hon åkte igår och hon lovade att lägga det på lådan...
Av Smultronbarn
Oj, nu har jag helt plötsligt gjort aldeles för många... :roll: Men det är roligt att pyssla! :tumup: Ska nog försöka välja ut några som passar bra ihop rent färgmässigt kanske. 8)
Användarens profilbild
Av Ellasario
alltsåååå....nu har paketet åkt fram och tillbaka till norrköping och fram och tillbaka till affären utan att bli postat... :roll:
blir så trött på mig själv ibland
Användarens profilbild
Av zmurfan
Vad ni håller på. Jag blev råförkyld här så orken att göra nåt alls utom att kliva upp och sätta mig på en stol i köket försvann. Få se om jag får tillbaka nån ork snart, annars får jag ta några av de jag pysslat sedan förut och skicka vidare.
Av Smultronbarn
Krya på dig zmurfan! :heart:
Användarens profilbild
Av Fjärilen
Snurrfian skrev: Nu har jag skickat, hoppas jag... Jag skickade med mitt lilla paket med mamma när hon åkte igår och hon lovade att lägga det på lådan...
Nog levde hon upp till sitt löfte :) Idag dök det upp JÄTTEFINA fjärilar här :vågen: :loving:
Som dessutom gjorde mej säkrare på öglan :tumup:

Vi som är med och byter stickmarkörer:

binaem inte skickat - inte fått
CrazyMagpie inte skickat - inte fått
Ellasario inte skickat - inte fått
Ellla inte skickat - inte fått
Fjärilen inte skickat - fått
husmodern inte skickat - inte fått
Knyttet & K inte skickat - inte fått
Lojse inte skickat - inte fått
SaraLj inte skickat - inte fått
Smultronbarn inte skickat - inte fått
Snurrfian skickat - inte fått
Solängel inte skickat- inte fått
zmurfan inte skickat - inte fått
Användarens profilbild
Av Snurrfian
:vågen: Vad bra! Jag hoppas att de fungerar, jag var lite orolig för att de skulle bli för tunga, men de var ju så söta. :loving:
Användarens profilbild
Av husmodern
Alltså, sån där wire, var köper ni det och hur tunn är den? Kan man ha den dubbel i en sån liten seedbead?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?