Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

chrissiya skrev:Oj så fina! Ska testa en MT nu o h gillar man den så är det farligt nära att man beställer från den sidan.... :love:
Hur stora är era bebisar som bärs i MT från den sidan? min N är 4 månader. Tror ni man kan använda denna nu till henne om man skulle få för sig art beställa?

Efterlyser live bilder från er som köpt från sidan, som alla andra här ;)
Jag har ju till salu nu (livebilder i den tråden) och jag bar min lilla från det att hon va fyra månader. Det är den lilla modellen jag har och den funkar ftf men jag håller på att flyttrensa så den får nog byta hem.
Jag tror att jag hade någon form av större modell :lol: för den passade inte Erik förrän han var närmare året, på bilden ovan är han ca månader och som du ser har han ryggdelen ända upp till nacken, jag minns inte om jag snurrat nederkanten något.
Alven skrev:Jag tror att jag hade någon form av större modell :lol: för den passade inte Erik förrän han var närmare året, på bilden ovan är han ca månader och som du ser har han ryggdelen ända upp till nacken, jag minns inte om jag snurrat nederkanten något.
Oj. Om de är så stora så kan man allt vänta lite. Jag kan inte köpa något som jag inte kan använda Nuuu :P
Visst kan man rulla den men det är ju inte kul! Haha! :Hahaa:
chrissiya skrev:
Alven skrev:Jag tror att jag hade någon form av större modell :lol: för den passade inte Erik förrän han var närmare året, på bilden ovan är han ca månader och som du ser har han ryggdelen ända upp till nacken, jag minns inte om jag snurrat nederkanten något.
Oj. Om de är så stora så kan man allt vänta lite. Jag kan inte köpa något som jag inte kan använda Nuuu :P
Visst kan man rulla den men det är ju inte kul! Haha! :Hahaa:
Melkaj finns i två storlekar, en från nyfödd till ca 1,5 år och en större modell :tumup:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?