Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Bara en liten påminnelse: har alla skrivit lite ledtrådar om sig själv/vad man gillar här i tråden? :mitvit:

Tänkte bara att det kanske är lättare för den som skall pyssla om man vet något om sin bytis... :wink: Eller är det mer spännande om det blir helt incognito...? 8)
Glömde alldeles bort att anmäla mig!! :(
Om det mot förmodan finns någon som precis som jag har missat så är jag gärna med och byter!!! :lol:
Asereht skrev:
exiteme skrev:FAAAN, missat denna tråden!!! :hopmad: :duh:

Jag med! *skit* :x
Ja, det här bytet hade nog varit jätteskoj...men jag MÅSTE inse mina begränsningar...så det så.
lotti skrev:Glömde alldeles bort att anmäla mig!! :(
Om det mot förmodan finns någon som precis som jag har missat så är jag gärna med och byter!!! :lol:
Kolla längre bak i tråden! :tumup: Det var tre andra som skulle fixa ett litet eget byte på samma tema (som aockså glömt anmäla sig). Kolla om du kan hänga på dem! :D
Hur går det för er? Finns det några som kommit igång och kanske t o m är klara? Jag är fortfarande på planeringsstadiet. Svårt att välja vad jag ska göra när det är helt fritt. Det är som i grundskolan när jag skulle skriva uppsats. Det gick bra när jag hade ett ämne att skriva kring, men när det var fritt så fick jag sån beslutsångest :-) Men till helgen måste jag bestämma mig, så jag har någon tid kvar att pyssla på.
Största jobbet gjort! :D
Bara det där sista som är så svårt att ta sig för med är kvar att göra.
Man har mycket pysseltid när man tillbringar en helg med svärföräldrarna...
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 24
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?