Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu har jag konsulterat mina något svårtydda anteckningar När mamman är på sjukhuset nästan hela dygnet med sjuk storebror tycker man att pappan kan hålla lillasyster & framför allt en lillasyster med tuschpenna i handen borta från mammans syrum..å andra sidan kunde mamman ha liiite bättre ordning där & inte lämna varken tyg eller papper eller saxar framme 8)

Betalat & fått:
Aha
He77na?
Jenny m emiliten
Funshine

Betalat ej fått:
Sockertopp samfrakt med pultyg
Jazoo samfrakt med pultyg?
Linak
Britt samfrakt med ullinterlock

Vill ha ej betalat:
Kaja
Alecsandra
Melon samfrakt med ugglor.

Stämmer detta nu? Annars får ni rätta mig, mina anteckningar är som sagt något svårtydda :roll:
Senast redigerad av Shuna76 den mån jul 20, 2009 15:12, redigerad totalt 1 gånger.
Liten Vus: Dig hade jag glömt..jag skulle med lite fantasi få ihop bokstäverna som fortfarande syns på mitt papper till Liva, men det stämde inte riktigt med vilka jag tyckte varit intresserade :fnissa: Ja, detta är bra stuff! Lite svårt i början för jag var van vid betydligt stretchigare Lastin så jag gjorde resåren på tok för lösa & fick sprätta..men hållbart & rätt tjockt är det :)
Shuna76 skrev:Nu har jag konsulterat mina något svårtydda anteckningar När mamman är på sjukhuset nästan hela dygnet med sjuk storebror tycker man att pappan kan hålla lillasyster & framför allt en lillasyster med tuschpenna i handen borta från mammans syrum..å andra sidan kunde mamman ha liiite bättre ordning där & inte lämna varken tyg eller papper eller saxar framme 8)

Betalat & fått:
Aha
He77na?
Jenny m emiliten
Funshine

Betalat ej fått:
Sockertopp samfrakt med pultyg
Jazoo samfrakt med pultyg?
Linak
Britt samfrakt med ullinterlock

Vill ha ej betalat:
Kaja
Alecsandra
Melon samfrakt med ugglor.

Stämmer detta nu? Annars får ni rätta mig, mina anteckningar är som sagt något svårtydda :roll:
Stämmer snart....dvs jag skall fixa portoöverföringen :)
Sockertopp: Ingen panik, ska det samfraktas med pulen så stämmer nog inte summan ändå. Fast det kan vi reglera när pulen kommer såklart :)

Melon: Vill du vänta på ullinterlocken? Den tar ett bra tag till innan den är här, bara så du vet :wink: För mig går det bra att samfrakta allt :)
Shuna76 skrev:Sockertopp: Ingen panik, ska det samfraktas med pulen så stämmer nog inte summan ändå. Fast det kan vi reglera när pulen kommer såklart :)

Melon: Vill du vänta på ullinterlocken? Den tar ett bra tag till innan den är här, bara så du vet :wink: För mig går det bra att samfrakta allt :)
Jag är mitt i en flytt :wink: Vi har nog flyttat klart i slutet av augusti, när kommer ullinterlocken?
Shuna76 skrev:Sockertopp: Ingen panik, ska det samfraktas med pulen så stämmer nog inte summan ändå. Fast det kan vi reglera när pulen kommer såklart :)
Fnissar lite ;)
Frakten inom Sverige tror jag bestämt är betald för länge sen men nu var det PUL-portot från coopen till dig, eller hur ;) Och iom det hoppas jag att jag betalt allt.
Nu har jag mätt upp Lastin till alla som vill ha :) Britt, Jazoo, Melon & Sockertopp erat har jag lagt åt sidan för framtida samfrakt. Dubbelkolla när jag hör av mig ang. era tyger så jag inte glömmer lägga med ert lastin i paketet. Beroende på hur mycket Alecsandra vill ha så kan det finnas en del över om nån annan vill ha :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?