Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MuuM
puppan skrev:
Fryle skrev:
visslan skrev:
puppan skrev:Korsstygnsbroderi då muum? KAn det vara nåt?
Ja, då kan du ju köpa de där roliga kiten på Designtorget! Jag har en som det står "Helvetes jävla skit" på i korsstygn.
Finns även en med Homo sweet homo som våra vänner har på väggen :wink:
:fnissa:
:fnissa: Det kanske man kan göra i filetvirkning...
Av lilla trasdockan
muum:
eller så letar du reda på en bild å ritar upp små rutor över hela så har du gjort ett eget korsstygnsmönster.
då kan du göra väldigt ekivoka saker :wink:
denna tycker jag faktiskt är rätt fin men lite mycke jobb kanske
Bild
Användarens profilbild
Av puppan
är det någon som sitter inne på ett fint mönster på en barnväst? :D
Användarens profilbild
Av MuuM
Alecsandra skrev:muum:
eller så letar du reda på en bild å ritar upp små rutor över hela så har du gjort ett eget korsstygnsmönster.
då kan du göra väldigt ekivoka saker :wink:
Ja, jag är lite inne på det. OM jag nu hinner alls...
Av Ponyo
:hmm:
Jag skulle vilja virka en Hello Kitty till V. Men det är ju stört omöjligt att hitta mönster eftersom Sanrio stoppar alla hemmasnickrade.
Av tumbler
MammaTess skrev:Någon som har mönster på virkad mössa med knytband till 1,5 åring?
Erica Laurells bok Väldigt virkat har en sån, jag har lånt den på bibblan.
Användarens profilbild
Av sofin
Alltså jag vill ha en sån där superdupergrov virknål!!! Är det någon som vet var man får tag på en sån hyfsat billigt? Har kollat på webbshoppar men då blir det liksom lika mycket i frakt som själva nålen kostar, och det är jag för snål för. Och de affärer jag har lyckats kolla i har inte större virknålar än typ 7-8 mm. Jag vill ha kanske 15 mm...

(Jag vill virka trasmattor, korgar, lådor, tavelramar... ja, you name it.. har önskat mig en sån lääänge men inte hittat)
Användarens profilbild
Av hörnsten
sofin skrev:Alltså jag vill ha en sån där superdupergrov virknål!!! Är det någon som vet var man får tag på en sån hyfsat billigt? Har kollat på webbshoppar men då blir det liksom lika mycket i frakt som själva nålen kostar, och det är jag för snål för. Och de affärer jag har lyckats kolla i har inte större virknålar än typ 7-8 mm. Jag vill ha kanske 15 mm...

(Jag vill virka trasmattor, korgar, lådor, tavelramar... ja, you name it.. har önskat mig en sån lääänge men inte hittat)
Jag har en 10a från panduro, har för mig att de har 15 också. :D
Användarens profilbild
Av sofin
hörnsten skrev:
sofin skrev:Alltså jag vill ha en sån där superdupergrov virknål!!! Är det någon som vet var man får tag på en sån hyfsat billigt? Har kollat på webbshoppar men då blir det liksom lika mycket i frakt som själva nålen kostar, och det är jag för snål för. Och de affärer jag har lyckats kolla i har inte större virknålar än typ 7-8 mm. Jag vill ha kanske 15 mm...

Verkar inte så :( Kollade på deras hemsida och där finns bara 10 mm.
Av tumbler
sofin skrev:
hörnsten skrev:

Verkar inte så :( Kollade på deras hemsida och där finns bara 10 mm.
Jag har aldrig sett större än 10.
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 117

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?