Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Har ni haft babybjörn?

Ja, vi använder den ibland
11
7%
Ja, vi gjorde som de flesta skaffade en babybjörn innan barnet föddes.
64
40%
Ja, vi har/har haft en babybjörn men vi använde den inte
28
17%
Nej, sjal var första bärverktyget
33
20%
Annat
26
16%
Användarens profilbild
Av Plinga
Vi fick en begagnad bb innan äldsta dottern föddes. Använde den ganska mycket de första månaderna då hon hatade vagnen. Sedan sporadiskt av mannen. Tvåan åkte oxå i den första månaderna, men ack så tungt...

Trean fick en fin trikåsjal när hon var 2 mån. Ingen bb använd på henne.

Önskar jag vetat om sjal redan med ettan, som verkligen inte ville åka vagn, annat när hon sov. Och tvåan hade behövt åka sjal, då ettan krävde så mycket när hon kom.
Användarens profilbild
Av amöba
Å Katja, är ni hemma nu?! Hur har ni haft det?? Välkomna hem.

Nu till ämnet ;)
Annat. Jag fick en väl begagnad babybjörn-sele av en kollega när jag väntade I. Hade sytt en ringsjal själv och planerade att bära i sjalen. Men jag hade valt helt galet tyg :roll: och lyckades aldrig bära bebisen i sjalen så hon fick åka selen i ett halvår. Då var jag dödens less på selen. Ville kunna bära länge och på ryggen. Sprang lyckligtvis på ett anslag om att det skulle bli sjalvisning på stadsbiblioteket. Efter att Fru Längtan, Diddeldi, Sannasmamma och Luxia visat och jag fått prova var det ingen tvekan ;)
Användarens profilbild
Av iac
Vi skaffade trikåsjal först så jag svarade det. Vi blev däremot påprackade en babybjörn som sonens kusiner burits i, min svägerska skickade den med svärföräldrarna så vi hade aldrig riktigt chansen att säga nej tack! :-) Den ligger nog bortglömd i botten av nån garderob här tror jag... men vi har faktiskt provat den! Ungefär fem minuter var.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?