Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av camsch
Snälla ta detta på rätt sätt, jag har haft en jobbig vecka och nu suttit i 2 dar bara med detta så mycket jag orkat.(Terapi!!!!)

Men jag är klar :shock:

Kanske jag gör en liten grej till, vi ska åka bort på tisdag så sen blir inget gjort på 2 veckor. Kommer inte skicka innnan.

Provade som sagt en ny teknik, och det är :app: roligt!
Önskar så att jag kunde prata mer med er om den! Passar väldigt väl in i temat i alla fall!
Användarens profilbild
Av AnKa
camsch skrev:Snälla ta detta på rätt sätt, jag har haft en jobbig vecka och nu suttit i 2 dar bara med detta så mycket jag orkat.(Terapi!!!!)

Kanske jag gör en liten grej till, vi ska åka bort på tisdag så sen blir inget gjort på 2 veckor. Kommer inte skicka innnan.

Önskar så att jag kunde prata mer med er om den! Passar väldigt väl in i temat i alla fall!
:vågen: :shock: :respekttilldig:
Bra jobbat! Vad kul att prova ny teknik. Vilken teknik har du använt? Kan du inte bjuda på en sneek peak?

Jag vet vad jag ska göra :vågen:
Användarens profilbild
Av Snurrfian
AnKa skrev:Hur gamla barn har du? Och av vilken sort?
Dotter som fyller 12 och en son som fyller 9 nu i sommar. :D
Användarens profilbild
Av Fryle
En dotter på 11, son på 8.
Användarens profilbild
Av Fryle
camsch skrev:Snälla ta detta på rätt sätt, jag har haft en jobbig vecka och nu suttit i 2 dar bara med detta så mycket jag orkat.(Terapi!!!!)

Ja, visst är det terapi att arbeta med händerna! :vågen: Roligt att du är klar redan, jag är bara på tankestadiet ännu. :D
Användarens profilbild
Av LottaLuvin
Jag har en, ett människobarn. När det gäller få-grejer så är hen en hen. Är det så att du har tänkt göra EC-träningsbrallor eller tygblöjor och gör dem olika beroende på var kisset hamnar, så har hen snopp.
Användarens profilbild
Av AnKa
LottaLuvin skrev:
Jag har en, ett människobarn. När det gäller få-grejer så är hen en hen. Är det så att du har tänkt göra EC-träningsbrallor eller tygblöjor och gör dem olika beroende på var kisset hamnar, så har hen snopp.
:lol: fantastiskt bra och uttömmande svar.
Användarens profilbild
Av AnKa
AnKa skrev:
LottaLuvin skrev:
Fast du glömde åldern :wink: på människobarnet
Användarens profilbild
Av LottaLuvin
AnKa skrev:
AnKa skrev:
LottaLuvin skrev:
Fast du glömde åldern :wink: på människobarnet
14mån. Fanns tidigare i tråden. 8)
Användarens profilbild
Av sus
Jag har barn som är 12, 9,5 och snart 8, flicka, flicka, pojke. Men jag vill ha något till mig själv ;-)
Av Smultronbarn
Jag har en kille på 8 år och en bebis i magen med bf 17/10. Och så har vi en väldans massa nallar av olika sort här hemma... :wink:
Av Smultronbarn
Fryle skrev:

Ja, visst är det terapi att arbeta med händerna! :vågen: Roligt att du är klar redan, jag är bara på tankestadiet ännu. :D
Hurra, för dig camsch! :vågen: Vad härligt att ha testat nån nytt du gillar!

Jag är också bara på idéstadiet ännu, inte bestämt riktigt vad det blir. 8)
Av Smultronbarn
Fryle skrev:Och är det något särskilt du är i extra stort behov av just nu?
Jag funderade en extra sväng på detta, och ja egentligen behöver jag nog en bra och praktisk skötväska till hösten. :D (Och kanske en amningskudde).
Av Smultronbarn
Smultronbarn skrev:
Jag har en kille på 8 år och en bebis i magen med bf 17/10. Och så har vi en väldans massa nallar av olika sort här hemma... :wink:
Ja just det, 8-årings favoritfärger är rosa, lila, blå och röd. :tumup: Och han älskar katter och tåg. :loving: Och nä, han använder inte tygblöjor. :wink:
Användarens profilbild
Av Maddemoa
:gaah: :gaah:
Satte mig med mitt pyssel idag. Hade först en ide men efter att ha rotat runt lite fick jag en annan. Satte igång med den. Upptäckte att det var helt fel färger för min mottagare. Började om efter ytterligare en stunds letande. Stryka,stryka, stryka, nåla, nåla. Dags att sy! Syr ett par cm, maskinen låter väldigt konstigt och nålen verkar ha svårt att sticka igenom tyget... byter nål... funkar lite bättre... låter fortfarande konstigt... blir inget flyt i sömnaden men inget trassel i alla fall... börjar sy på nästa del, funkar dåligt... byter nål igen... syr en bit... låter konstigt... stannar för att ta ut en knappnål och lyckas på något vis få in symaskinsnålen i pekfingret AJ! och nålen är varm... syr en bit till... klarar mig fint förbi flera knappnålar... lyckas få symaskinsnålen in i fingret igen... letar plåster... sista biten... om jag syr snabbt kanske jag hinner innan allt havererar... TRASSEL... ger upp maskinen och syr de sista cm för hand.

Men jag blev färdig! Hoppas nu bara att min mottagare blir glad. Har nog aldrig varit såhär nervös vid något byte. Måste nog leta upp nått ställe där jag kan lämna in symaskinen på lagning.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 13
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?