Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Smultronbarn skrev:Jag är snart klar, men behöver en lite twist på min sak. Så jag måste fråga:

Finns det nån speciell figur/artist/företeelse/djur/blommor eller liknande du gillar lite xtra just nu? (Tänker tex Star Wars, Metallica, Lotta Engberg, Turtles, Eddie Vedder, Angry Birds, vargar, hästar, solrosor, pelargoner, Pippi Långstrump osv.)
Oj nej inte egentligen, hästar och hundar har dock en varm plats i mitt hjärta, även pelargoner och så stickning... ;)

Jag tror att jag är klart, fråga är om jag ska göra något mer eller om jag ska skicka... :whut: :D
Alltså, med tanke på att det är Remake och hållbar utveckling...jag skulle behöva köpa en grej till mitt byte eventuellt. Är det ok om jag köper på loppis och inte nytt i en vanlig affär? :hmm: Hur hårda är reglerna? :wink:
Smultronbarn skrev:Alltså, med tanke på att det är Remake och hållbar utveckling...jag skulle behöva köpa en grej till mitt byte eventuellt. Är det ok om jag köper på loppis och inte nytt i en vanlig affär? :hmm: Hur hårda är reglerna? :wink:
Inte hårda alls!
En nyproducerad vara kan ju också vara hållbar :)
Mitt offer får vänta lite på sitt paket, jag hade tänkt skicka det idag men nu är jag fast hemma med sjukt barn... Jag hoppas att jag kan få iväg det i morgon istället! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt! :oops:
ellla skrev:
Smultronbarn skrev:Alltså, med tanke på att det är Remake och hållbar utveckling...jag skulle behöva köpa en grej till mitt byte eventuellt. Är det ok om jag köper på loppis och inte nytt i en vanlig affär? :hmm: Hur hårda är reglerna? :wink:
Inte hårda alls!
En nyproducerad vara kan ju också vara hållbar :)
Vad bra, tack! :mrgreen: Då får det nog bli en nyinköpt detalj också, fast den kommer nog att hålla länge får jag hoppas. :wink:

Dock hinner jag inte skicka idag som var tänkt, förlåt kära mottagare. :oops: Gissar att det kommer iväg 2 maj (då 1 är röd och posten stängd, och imorrn är det fullt med andra saker). Skickar kanske med nåt gott också (som inte är begagnat/remake men som man blir glad av hoppas jag).
exiteme skrev:Mitt paket är skickat! :vågen:
:vågen: Och kommit fram! :heart: Fast du börjar väl snart tröttna på att skicka till mig? ;) Men tusen tack, nu kan jag läsa vilka böcker jag vill utan att fundera på vad andra tycker! :lol: Det var jättefint och jag började genast fundera på om jag kunde göra något liknande och ge bort till nära och kära i julklapp! :D
Snurrfian skrev:
:vågen: Och kommit fram! :heart: Fast du börjar väl snart tröttna på att skicka till mig? ;) Men tusen tack, nu kan jag läsa vilka böcker jag vill utan att fundera på vad andra tycker! :lol: Det var jättefint och jag började genast fundera på om jag kunde göra något liknande och ge bort till nära och kära i julklapp! :D
Tittade du i fickan? Ligger en liten bonus. :D
exiteme skrev:
Snurrfian skrev:
Ja jag hittade bonusen! Fast boken var väl oxå en bonus, så jag fick två bonus saker! :heart:
Snurrfian skrev:
exiteme skrev:
Snurrfian skrev:
Ja jag hittade bonusen! Fast boken var väl oxå en bonus, så jag fick två bonus saker! :heart:
Meeen alltså, för mig som smyghänger här och inte var med för att tiden inte räckte till vill ju gärna få se lite kort (för inspiration) alltså :)

Snäääääällla :app:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?