Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mosan
Nu har jag gjort färdigt båda ärmarna förbi trefärgspartiet. Jag vill sticka mera men det finns så lite tid. :roll:
Användarens profilbild
Av Majaå
Heja heja, inte långt kvar! Men visst är det härligt att längta efter att få sticka lite till? Att inte tröttna, alltså!? Känner samma som du, men jag måste verkligen måla fönster istället. :roll:
Användarens profilbild
Av Mosan
Majaå skrev:Heja heja, inte långt kvar! Men visst är det härligt att längta efter att få sticka lite till? Att inte tröttna, alltså!? Känner samma som du, men jag måste verkligen måla fönster istället. :roll:
Men måla fönster är kul!
Jag har sista delen på oken kvar också.
Av Ponyo
Jag har sytt ihop axlarna på oket nu.
Har också löjligt lite tid att sticka. Men det vänder kanske en vacker dag. :lol:
Användarens profilbild
Av Mosan
Jag ska strax börja sticka ihop är ärmarna med en steek. Är det något speciellt sätt att föredra när jag lägger upp de extra maskorna?
Användarens profilbild
Av Mosan
Har ni gjort ärmarna längre eller har ni hållit er till måtten enligt mönstret?
Användarens profilbild
Av melon
Mosan skrev:Har ni gjort ärmarna längre eller har ni hållit er till måtten enligt mönstret?
Ett par cm längre. De kunde lugnt gjorts ett par cm längre ändå, fast de är inte så korta så det stör.
Användarens profilbild
Av Mosan
melon skrev:
Mosan skrev:Har ni gjort ärmarna längre eller har ni hållit er till måtten enligt mönstret?
Ett par cm längre. De kunde lugnt gjorts ett par cm längre ändå, fast de är inte så korta så det stör.
Jag tyckte de kändes lite korta. Stickar ett par partier till innan jag börjar minska.
Användarens profilbild
Av Mosan
Jag känner mig lite rådvill nu. Jag har börjat sticka ihop för armhålet och kommt ganska långt men fattar inte riktigt hur jag ska göra nu. Framstycket ska ju vara 24 varv kortare än bakstycket. Har ni plockat över och stickat fram och tillbaka från det stället?
Av Ponyo
Mosan skrev:Jag känner mig lite rådvill nu. Jag har börjat sticka ihop för armhålet och kommt ganska långt men fattar inte riktigt hur jag ska göra nu. Framstycket ska ju vara 24 varv kortare än bakstycket. Har ni plockat över och stickat fram och tillbaka från det stället?
Jag stickade bara på känn :oops:
Användarens profilbild
Av Mosan
Ponyo skrev:
Mosan skrev:Jag känner mig lite rådvill nu. Jag har börjat sticka ihop för armhålet och kommt ganska långt men fattar inte riktigt hur jag ska göra nu. Framstycket ska ju vara 24 varv kortare än bakstycket. Har ni plockat över och stickat fram och tillbaka från det stället?
Jag repade just upp 10 varv för jag tyckte jag stickat för långt. :oops:
Av Ponyo
Mosan skrev:
Ponyo skrev:
Jag repade just upp 10 varv för jag tyckte jag stickat för långt. :oops:
Jag ändrade halsringningen, och stickade större ärmar, så det gick inte att följa beskrivningen ens. Tur för mig. :lol:
Av Ponyo
Jag har ett litet dilemma dock.
Jag kommer inte kunna ha min kofta. Den sticks på tok för mycket :(
Av majo0322
Ponyo skrev:Jag har ett litet dilemma dock.
Jag kommer inte kunna ha min kofta. Den sticks på tok för mycket :(
Kan du fodra den? Och ha den som jacka?
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 47

If you’ve been diving into Helldivers 2 and […]

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?