Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Solängel: Jättevacker sjal!!! :love: :love: Älskar färgen.
MuuM skrev:
melon skrev:
MuuM skrev:
melon skrev:Kul att höra vad ni håller på med allihopa. Det verkar vara många sjalar igång på stickor/i tankar. Är det en tillfällighet eller är det något slags "stickmåste" på sommaren?

Själv stickar jag benvärmare och sandaler. Jag har slut på garn till benvärmarna men garnkorgen (iphonen föreslog här varmkorven :lol: ) har jobbat supersnabbt och paketet är redan på väg :app:
Haha, har du missat den här tråden? Innana stickar alltid sjalar på sommaren och tvingar oss andra att göra det också. ;-) Jag är inne på min andra för sommaren och har en till i tankarna.
Jo jag hängde i den här tråden förra sommarn också. Men i år har jag ingen lust att sticka sjalar... Får jag vara kvar ändå? :wink:
Njaaaaaaaa... ;) Bara om du visar bilder på allt vackert du gör. :love:
:lol: Jag är inte svårövertalad.
Jag har ju precis börjat på Knuts hösttröja som jag bara vill sticka och sticka och sticka på. Men sen så! Då är det Percy som gäller, men jag har ågren för muscherna... MuuM! Hjäälp! :lol:
zandrama skrev:Jag har ju precis börjat på Knuts hösttröja som jag bara vill sticka och sticka och sticka på. Men sen så! Då är det Percy som gäller, men jag har ågren för muscherna... MuuM! Hjäälp! :lol:
Haha! Jag såg en gammal beskrivning på muscher, jag ska se om jag hittar den igen. De var enklare.
linafelicia skrev:
binaem skrev:
Ponyo skrev:
solängel skrev:Första (och kanske sista) sommarprojektet! Mer bild och beskrivning i bloggen!

Bild
Fin! :love:
Alldels underbar :loving:
:iagree: Vilken fin födelsedagspresent :D
Tack! :D

Den här vännen har haft det lite kämpigt. De skulle få sin tvåa ett halvår efter Alma kom (Martina och deras äldsta är jämngamla) men den flickan dog i magen sista veckan. Helt oförklarligt. Sedan hade de flera missfall innan lillkillen föddes efter jul 2010, lite för tidigt. Och sedan har hon fått kämpa för att få amningen att funka med en sambo som inte stödjer det riktigt, han tycker det funkar lika bra med ersättning. Tyckte hon förtjänade en fin 40-årspresent. :heart:
solängel skrev:
linafelicia skrev:
binaem skrev:
Ponyo skrev:
solängel skrev:Första (och kanske sista) sommarprojektet! Mer bild och beskrivning i bloggen!

Bild

Den här vännen har haft det lite kämpigt. De skulle få sin tvåa ett halvår efter Alma kom (Martina och deras äldsta är jämngamla) men den flickan dog i magen sista veckan. Helt oförklarligt. Sedan hade de flera missfall innan lillkillen föddes efter jul 2010, lite för tidigt. Och sedan har hon fått kämpa för att få amningen att funka med en sambo som inte stödjer det riktigt, han tycker det funkar lika bra med ersättning. Tyckte hon förtjänade en fin 40-årspresent. :heart:
:heart:
Ponyo skrev:
solängel skrev:
linafelicia skrev:
binaem skrev:
Ponyo skrev:

Bild

Fääärdig!

:app: :vågen:

Fast jag är lite rädd att den inte håller sig så här snygg. På bilderna är den nyblockad och slät, men nu börjar den bubbla sig lite... :? Innan blockning såg den hemsk ut, som att spetsen är för snäv liksom, och nätmönstret för bylsigt. Vi får se, men just nu är jag nöjd och stolt :D

Bild
Bild
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 39
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?