Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av hcvc
disavi skrev: 8)
Ha, ha, du är inte klok :lol: ! Hur många Zaror har du nu? Kör du bara Zara nu? Själv kör jag bara Granaten just nu. Den är inte lika skön som en riktigt ingosad än, men den börjar ändå ta sig, tycker jag.
Användarens profilbild
Av Lindiwe
kvarnvik skrev:Snart får du lägga till mig...
och mig
(maken har nästan helt gått med på att jag ska få en zara i tidig bröllopspresent, om jag lovar att jag kommer ihåg det i juli...)

Vilken färg ska jag ha??? Jag gillar blått och lila.
Av Löv
Jag saknar mjuka zara. Men inte smala zara. :roll:

Tror ni jag borde satsa på en bred? :hmm: Är de lika gosiga?

Varför finns det ingen här i närheten som kan visa mig en bred? :gaah:
Av Löv
amani skrev:ni som har zara 60 cm, knyter ni alls på ryggen med den eller bara på magen? Verkar ju så smalt ;)

Jag svarar trots att zara inte bor kvar här.

Det verkar vara en fråga om tycke och smak. Flera i denna tråd bär på ryggen utan problem. Kanske beror det på vilka sjalar man är van vid och hur man knyter. Kanske också lite på hur barnet sitter och rör sig.

Jag hade väldigt svårt att få till omsluten på ryggen - trots att jag knyter mina andra sjalar likadant utan bekymmer. Har mest erfarenhet av didymos som är lite bredare och stadigare. Det gick bättre med vrikkesikker än med vanligt omsluten, men även då blev det ostadigt efter ett tag. Trots att jag spände till, drog om, och höll på. Så för mig fungerade inte smala zara. Men som sagt, flera andra här tycker det fungerar jättebra ändå. :wink:
Användarens profilbild
Av disavi
hcvc skrev:
disavi skrev: 8)
Ha, ha, du är inte klok :lol: ! Hur många Zaror har du nu? Kör du bara Zara nu? Själv kör jag bara Granaten just nu. Den är inte lika skön som en riktigt ingosad än, men den börjar ändå ta sig, tycker jag.
:rodna: ja har 3 zara.. kör inte bara dom.. ja försöker blanda..
va bra att granaten börjar bli bra.. :tumup:
Av Tiaramoll
Jag har en smal Zara, Purple :heart:

Jag knyter sonen 2½ år i ryggsäck på ryggen. Fungerar kanon! :app:
Då knyter jag honom utanpå min jacka och han själv har overall.

Jag har bredare sjalar också, tycker inte det är så stor skillnad. Eller så är jag bara så nöjd med färgen Purple att alltin bara känns perfekt :vågen:

Det finns några bilder i bloggen, i bloggens meny-länkar finns länken till mitt fotoalbum också. Välkommen att titta.
Av sjaltokan
Jag knyter inte på ryggen, jag tycker den är för smal, men jag kan tänka mig när sonen blir lite större och inte somnar på ryggen så kan den vara lagom.
Användarens profilbild
Av amani
Mari skrev:Jag har en smal Zara, Purple :heart:

Jag knyter sonen 2½ år i ryggsäck på ryggen. Fungerar kanon! :app:
Då knyter jag honom utanpå min jacka och han själv har overall.

Jag har bredare sjalar också, tycker inte det är så stor skillnad. Eller så är jag bara så nöjd med färgen Purple att alltin bara känns perfekt :vågen:

Det finns några bilder i bloggen, i bloggens meny-länkar finns länken till mitt fotoalbum också. Välkommen att titta.
Jättefina bilder! och ja, det verkar vara olika vad man trivs med, får testa mig fram, jag kan ju trösta mig med att min bredare curry kommer snart då, hoppas jag iaf :dansar:
Användarens profilbild
Av jazoo
amani skrev:ni som har zara 60 cm, knyter ni alls på ryggen med den eller bara på magen? Verkar ju så smalt ;)
Jag knyter Zara på ryggen ibland, både omslutet och vrikkesikker. Däremot väljer jag oftast easyn till ryggen, framför allt för att den är kortare, inte så mycket för att den är bredare.
Användarens profilbild
Av amani
jazoo skrev:
Jag knyter Zara på ryggen ibland, både omslutet och vrikkesikker. Däremot väljer jag oftast easyn till ryggen, framför allt för att den är kortare, inte så mycket för att den är bredare.
Alright när jag läst denna tråd verkar vrikkesikker passa bra till zara, ska testa den imorgon när lillan vaknar, har ju inte kunnat knyta den med min 4,2:a innan ;)
Användarens profilbild
Av katha
amani skrev:
jazoo skrev:
Alright när jag läst denna tråd verkar vrikkesikker passa bra till zara, ska testa den imorgon när lillan vaknar, har ju inte kunnat knyta den med min 4,2:a innan ;)
Som du kanske hör så är vrikkesikker ett norskt påfund och det är ju också Zara så det kan ju inte bli nåt annat än perfekt!
Användarens profilbild
Av Scharlott
katha skrev:
amani skrev:
jazoo skrev:
Som du kanske hör så är vrikkesikker ett norskt påfund och det är ju också Zara så det kan ju inte bli nåt annat än perfekt!
:iagree:
Vrikkesikker med Zara är greit 8)
Här finns instruktioner: http://www.mammabarn.se/getpage.asp?do=15
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 40
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?