Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
funshine skrev:det var inte alls svårt men du måste ha tillgång till en häftpistol.
När du skruvat isär stolen och kollar på de olika delarna ser du att de är sydda som påsar sedan är sitsen iträdd, en flärp viks över och så häftar man ihop en bit av sidorna och mitt på där sitsarna möts. Häftorna ska alltså inte synas när det är ihopskruvat.
Låter komplicerat när jag förklarar men det var det inte. Bara ta en sitsdel i taget och sprätta isär och använd som mönster. Tänk på att du klipper inklusive sömnsmån så du måste sy med samma mått som de har gjort.
Aha! Man ska alltså skruva isär stolen. :oops: Jag är ju som sagt ganska ohändig, och till det lat, så jag hade nån vision om att få på tyget på stolen som den är, jag fick inte ihop det med osynliga häftklamrar. :roll:
Användarens profilbild
Av smurfis
fantasiflicka skrev:najs, najs!
Den lär ju smurfis rådigga! 8) 8)

Skojar du eller! Såg den nu! :shock: :shock: :shock: Bild Bild

Jag är oxå en som tycker hokus pokus är skitfula igentligen, men den där, WOW!Bild
Användarens profilbild
Av funshine
Dorislina skrev:Tror ni det skulle funka att ta ett vanligt bomullstyg och klä om den med som man täcker med en genomskinlig vaxduk. Alltså först klä om den med tyget och sedan ovanpå det klä om den med en genomskinlig vaxduk? Finns ju massa fina tyger men inte så många fina vaxdukar. :?
Jag hade nog varit lat och sytt ihop bomullstyg och vaxduk till ett fodral mindre jobb.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?