Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

AnKa skrev:
Smultronbarn skrev:Alltså, jag undrar: kommer man skicka samma slags material som man får? Jag funderar på att anmäla mig, men måste fundera på vad för slags pysselmaterial jag har hemma.
Man skickar material som den man ska skicka till önskar. Blev du klokare av det? Behöver ju altså inte vara samma som man får.
Kanske lite klokare... :wink: Men jag tänker så här att jag pysslar scrapbooking mest runt jul, så har mest julrelaterat och det är ju inte så roligt att gör julkort nu för vare sig mig eller nån annan, och då måste jag typ köpa material om nån önskar och det vet jag inte om jag har råd med just nu. :hmm:

Men om jag endast önskar tex garn och tyg - kan det ändå bli att jag får skicka smyckesgrejjer eller scrap-grejer till nån? Förlåt om jag är trög... :oops:

Men nu är ju anmälningstiden snart över, så kanske inte läge att vela mer. :lol:
:vågen: Nu ska jag bara klura och leta lite i mina gömmor! :lol:
AnKa skrev:Jag undrar, tycker ni att det är ok att skicka återbrukat material, tyg gamla gardiner som tyg eller gamla smycken där pärlor kan användas igen?
Så länge det är i fint skick tycker jag det är ok.
Fryle skrev:
AnKa skrev:Jag undrar, tycker ni att det är ok att skicka återbrukat material, tyg gamla gardiner som tyg eller gamla smycken där pärlor kan användas igen?
Hmm,vad är då fint skick? Gamla påslakan tex,tycker jag är utmärkta tyger men de är ju ofta lite tvättblekta och obland även tunnslitna. Är det ok?

Jag har en del retrotextilier och vintagepärlor som skulle kunna åka med i paketet kanske. Men jag vill ju inte att någon ska tycka att jag skickar gammalt skräp.

Själv älskar jag vintage och återbruk och blir jättelycklig om jag får något sådant i mitt paket :wink:
AnKa skrev:
Fryle skrev:
Hmm,vad är då fint skick? Gamla påslakan tex,tycker jag är utmärkta tyger men de är ju ofta lite tvättblekta och obland även tunnslitna. Är det ok?

Jag har en del retrotextilier och vintagepärlor som skulle kunna åka med i paketet kanske. Men jag vill ju inte att någon ska tycka att jag skickar gammalt skräp.

Själv älskar jag vintage och återbruk och blir jättelycklig om jag får något sådant i mitt paket :wink:
Ett påslakan som är så tunnslitet att det är svårt att göra något hållbart av det är inte i fint skick tycker jag. Ett som är bara lite använt, lite tvättblekt och möjligen något litet hål långt ut i kanten däremot känns ok. Alltså: Det som är snyggt och användbart trots att det är begagnat går bra, inte sånt som är ojämnt blekt, fläckigt eller har många hål.

Eller vad tycker ni andra?
Fryle skrev:
AnKa skrev:
Fryle skrev:

Ett påslakan som är så tunnslitet att det är svårt att göra något hållbart av det är inte i fint skick tycker jag. Ett som är bara lite använt, lite tvättblekt och möjligen något litet hål långt ut i kanten däremot känns ok. Alltså: Det som är snyggt och användbart trots att det är begagnat går bra, inte sånt som är ojämnt blekt, fläckigt eller har många hål.

:iagree:
AnKa skrev:
Fryle skrev:
AnKa skrev:
Fryle skrev:

:iagree:
:tumsup:
Nu har jag plockat ihop ett litet kit, ska bara fundera på om det behövs något mer. Tråd till exempel, har ni sytråd själva? Min maskin "tål" bara märkestråd som förslagsvis Gütermann :roll: . Det har jag själv och tycker inte att min byteskompis behöver skicka med om det skulle behövas till mitt pyssel. Ni andra tänker kanske annorlunda, berätta gärna det i så fall. :D
Fryle skrev:Nu har jag plockat ihop ett litet kit, ska bara fundera på om det behövs något mer. Tråd till exempel, har ni sytråd själva? Min maskin "tål" bara märkestråd som förslagsvis Gütermann :roll: . Det har jag själv och tycker inte att min byteskompis behöver skicka med om det skulle behövas till mitt pyssel. Ni andra tänker kanske annorlunda, berätta gärna det i så fall. :D
Jag har tråd, så om det inte är någon superskum färg på tyget så behöver man inte skicka med tråd till mig.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?