Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av rithelo
Oj, det här lät kul! Synd att jag inte hann se detta innan anmälningstiden var över...
Men nu fpr jag i alla fall tråen tassad för att se vad ni åstadkommer :app:
Användarens profilbild
Av Lojse
givetvis får rithelo vara med, och jag fixade bytis till henne med!

Lojse: stl 86/92, unisex, inga kjolar/klänningar men tunika är okey. (har hund)

Humleblomstern: strl 80, pojk/unisex, alla färger utom rosa, endast parfymfria tvättmedel, har fågel

binaem: 86 / flick/unisex - inga allergier (har marsvin men de är långt ifrån syrummet)

zmurfan: 86/pojke body, byxa eller heldräkt, gillar alla färger bara inte FÖR mycket rosa och inte retro, hyperallergisk mot djur

zandrama: 74, 104 eller 110 cl, unisex (inte rosa i 110), har katt, inget akrylgarn

carro83: Pojk 92/98, inte rosa eller lila , har hund så det finns en risk för hår
svealinnea: unisex/flick 92/98 gärna klänning,tunika eller kjol. katt allergi

Enid: 98/110, i princip allt går hem här, inga syntetmaterial men 5% lycra/95% bomullsblandning går bra, vi har inga djur

teres; pojke 92 (ev 98 om överdel, han har lång överkropp) allt utom rosa är ok (med två storasystrar har han så det räcker), vi har katter.

svealinnea: unisex/flick 92/98 gärna klänning,tunika eller kjol. katt allergi

Humle: Här finns barn i strl 62 är fin i allt, 92 gillar inte mjuka byxor för tillfället, 120 favoritfärg röd och 130 älskar kjolar och klänningar men behöver tröjor. Vi har katt i hushållet.

nemos mamma: pojke 116 (snarare åt 122 än 110) tycker mest om svart och vill gärna vara lite cool inga allergier eller djur i huset.

Mammatess> här finns barn i storlek 92, 128 och 158...gärna unisex!

Rithelo: Unisex strl 74 eller 110. Jag har katter.
Jag måste nog inventera lite. Och så blev jag lite nervös, inte för att jag är dålig på att sy, men för att mottagaren är så extremt bra. Men, men... Går det att använda får det faktiskt duga. 8)
Användarens profilbild
Av Lojse
Humleblomstern skrev:Oj vad pirrigt det här är :lol: !
Men hjälp mig nu ni som gjort det här förr :oops: . Tar man alltså en bild före man skickar och en bild på det man får? När skall man publicera det ena respektive det andra?
jag kan tycka att just denna gången kan det vara kul med bilder på det du själv gör, både FÖRE och EFTER bild då alltså. om alla kommer ihåg det(själv brukar jag vara sämst på att komma ihåg.. men jag ska verkligen anstränga mig) så behöver man ju inte lägga in bild på det man får.

dock kankse man ska vänta en dag eller två efter man har skickat sitt paket innan man lägger upp bilderna.. för att inte förstöra överraskningen.. eller vad tycker ni?

själv funderar jag så att det knakar på vad jag ska göra! så mycket kul att välja på, sedan är man ju rädd att mottagaren inte alls gillar det.. nervigt värre!
Användarens profilbild
Av rithelo
Tjolahopp! Här kommer jag! :peace: :mrgreen:
Vad skoj det här ska bli!
Remake is my middlename - därmed inte sagt att jag är kung på det, det är mer "hellre än bra" :lol: men det är så kul att pula ihop grejer av nåt redan befintligt, så det här var en swap precis i mitt tycke :eld:

Än har jag inte klurat ut vad jag ska göra, jag har tillbringat eftermiddagen hos frisören, men vänta bara....
Förresten, är det så att man ska hålla hemligt vem som är ens byteskamrat? :hmm:
Användarens profilbild
Av rithelo
Humleblomstern skrev:
rithelo skrev:Förresten, är det så att man ska hålla hemligt vem som är ens byteskamrat? :hmm:
Jag tror nog det :fnissa:.
Då ska jag försöka att inte :blahblah: :blahblah: :blahblah:
Av Enid
zandrama skrev:Jag måste nog inventera lite. Och så blev jag lite nervös, inte för att jag är dålig på att sy, men för att mottagaren är så extremt bra. Men, men... Går det att använda får det faktiskt duga. 8)
Du brukar ju göra utsnygga grejer så jag tror det blir toppen! :tumup:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 19
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?