Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
June skrev:En Katiwrap Earthy Rainbow kanske:

Bild
man blir inte ett dugg sugen på att få hem en nu på en gång :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev: man blir inte ett dugg sugen på att få hem en nu på en gång :D
Vet precis hur det är! :lol: :wink:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
:lol: Vad konstigt :hmm:

Så ska vi sätta ett datum då vi faktiskt klickar köp?
Eventuellt en till som vill beställa tillsammans med oss faktiskt, borde kanske puffa tråden :hmm:
Av Jinxan
Bambi skrev:
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:
:lol: Vad konstigt :hmm:

Så ska vi sätta ett datum då vi faktiskt klickar köp?
Eventuellt en till som vill beställa tillsammans med oss faktiskt, borde kanske puffa tråden :hmm:
menar du mig kanske?? eller någon annan? :D

Snart är det fredag och min födelsedag och jag kan inte bestämma mig för vilken jag vill ha.
Det var faktiskt en annan som var intresserad också.. ;)

Det är inte lätt att bestämma sig för vilken man vill ha, det är därför mångas sjalgarderober ökar rätt rejält från "endast en enda sjal som man skulle ha" :D
Av sjaltokan
Bambi skrev:Jag velar fortfarande. Tänk att maken lovar mig en sjal, men jag velar ändå... :shock:
Det finns för mycket att välja på helt enkelt.. Men du vet ju att det finns ju köp- och sälj så det går ju att ångra sig.. :tumup:
Användarens profilbild
Av katha
Bambi skrev:
thowida skrev:
Bambi skrev:Jag velar fortfarande. Tänk att maken lovar mig en sjal, men jag velar ändå... :shock:
Det finns för mycket att välja på helt enkelt.. Men du vet ju att det finns ju köp- och sälj så det går ju att ångra sig.. :tumup:
Tack thowida, du har rätt. Men kanske är det bara så att jag inte vill unna mig en sjal... :
Ah! Det är där skon klämmer! :lol:
Du, det är den eviga kvinnliga plågan, oegoistiska sidan. Det är bättre att barnen får...Nej, nu ska duuuu ha, du är värd det, det är DIN dag.
Kom igen, känn med hjärtat, sluka med ögonen. Den kvinnliga intuationen kommer leda dig rätt! :vågen: :tumup: :)
Av sjaltokan
Bambi skrev:Vad kostar en ny Bebina regnbåge? Tänkte bara vad som kan vara rimligt att betala på e-bay. Inte för att jag kan nåt om e-bay eller vågar köpa därifrån. Vad brukar frakten gå på?

fin var den iaf :love:
Tror inte den tillverkas längre med runt 500 kr går det på beg. här i sveige. Frakten går på mellan 6-17 euro.
Av Jinxan
thowida skrev:
Bambi skrev:Vad kostar en ny Bebina regnbåge? Tänkte bara vad som kan vara rimligt att betala på e-bay. Inte för att jag kan nåt om e-bay eller vågar köpa därifrån. Vad brukar frakten gå på?

Tror inte den tillverkas längre med runt 500 kr går det på beg. här i sveige. Frakten går på mellan 6-17 euro.
Fast den står i alla fall med på bebinas hemsida fortfarande
Av eamane
JinxLinda skrev:
thowida skrev:

Fast den står i alla fall med på bebinas hemsida fortfarande
Jag tror den utgick en period men var ganska efterfrågad så den kom tillbax. 85€ står det att den kostar i den längden :twisted: Jag är ju lite sugen jag med men.....
Av eamane
Bambi skrev:Kan någon hjälpa mig med e-bay? :oops:
PM:a vad du vill ha hjälp med :wink:
Av sjaltokan
Bambi skrev:måste iväg nu med jag vill ha hjälp med regnbågen där?

Återkommer.
Säg bara till så kan jag buda åt dig.

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?