Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av hcvc
June skrev:Sa da har jag mailat aterforsaljaren har att jag vill ha en Zara Curry 5,2m. Undrar hur lang tid det tar innan jag far den. Ska i alla fall bli spannande att jamfora med Katiwrapen.
Hoppas den kommer snart :app: . Du måste berätta vad du tycker om den jämfört med Katiwrapen sedan.
Av legenden29
jembe skrev: Bild
Bild

Tycker om den jättemkt och efter några dagars användning har jag redan lyckats få till en hel del knutar och känner mig lite stolt! Däremot är jag lite osäker på färgen, tycker den är jättefin men vet inte om den är riktigt jag. Så mkt färg liksom, känns som att jag försvinner lite men det kanske bara är jag själv som känner så?
Snygg sjal, fin frisyr, vackra ögon o underbar unge. Right on, liksom! Du/ni klär i den! ZUUUUPERZNYYYYYGG!
Användarens profilbild
Av June
hcvc skrev:
June skrev:Sa da har jag mailat aterforsaljaren har att jag vill ha en Zara Curry 5,2m. Undrar hur lang tid det tar innan jag far den. Ska i alla fall bli spannande att jamfora med Katiwrapen.
Hoppas den kommer snart :app: . Du måste berätta vad du tycker om den jämfört med Katiwrapen sedan.
Fick svar från återförsäljaren här och någon gång i slutet av månaden bör jag ha den. Så nu sitter jag här och väntar på min Zara.
Av linamh
Jag vill ha en Zara men ingen verkar ju vilja sälja nån som jag vill ha. Ska jag behöva köpa en ny? :? Jag tvekar verkligen, det skulle bli mitt klart dyraste sjalköp.
Användarens profilbild
Av jembe
linamh skrev:Jag vill ha en Zara men ingen verkar ju vilja sälja nån som jag vill ha. Ska jag behöva köpa en ny? :? Jag tvekar verkligen, det skulle bli mitt klart dyraste sjalköp.
tycker de begagnade är såpass dyra att det känns som prisskillnaden nästan inte är ngt att tala om. Sen förlorar man inte så mkt när man väl säljer heller. Köper man nytt får man den u i precis den färg man vill oxå. Vilken färg är du ute efter? Nyfiken :D
Av linamh
jembe skrev:
linamh skrev:Jag vill ha en Zara men ingen verkar ju vilja sälja nån som jag vill ha. Ska jag behöva köpa en ny? :? Jag tvekar verkligen, det skulle bli mitt klart dyraste sjalköp.
tycker de begagnade är såpass dyra att det känns som prisskillnaden nästan inte är ngt att tala om. Sen förlorar man inte så mkt när man väl säljer heller. Köper man nytt får man den u i precis den färg man vill oxå. Vilken färg är du ute efter? Nyfiken :D
Jag vill ha en Fresh om jag får välja... Men du har rätt, folk har vett att ta betalt för de begagnade när efterfrågan är så stor som den verkar vara. Jag ska nog boka en ny. Tror jag. :hmm:
Användarens profilbild
Av katha
mammagumman skrev:
jembe skrev:Här kommer 2 bilder till. (snacka om att spamma tråden, hehe)
Bild
Helt ljuvlig! Finfina knutar! :love:
Ja, det tycker jag med! Hur har du knytit egentligen? :tumup:
Användarens profilbild
Av jembe
katha skrev:
mammagumman skrev:
jembe skrev:Här kommer 2 bilder till. (snacka om att spamma tråden, hehe)
Bild
Helt ljuvlig! Finfina knutar! :love:
Ja, det tycker jag med! Hur har du knytit egentligen? :tumup:
Tack tack! Ja hur har jag knytit egentligen? :hmm: Tror att den på bilden är en ryggknut ala towida (men det skulle kunna vara en vanlig ryggsäck också, ser inte baksidan och nu minns jag inte.) men avslutet är tibetanskt med push-up= dvs krysset utbrett över bysten. Jag har dratt dem 2 gånger fram och tillbaka genom "banden på axlarna", istället för att knyta över bröstet. På så sätt fick jag två sjaländar i vardera armhåla. Dessa räckte precis att dra runt ner över min dotters ben och knyta under hennes rumpa med det lilla yttepytte som fanns kvar av sjalen. Begripligt? :hmm:
Sicken komplimang att fråga en rockie om knytning :Hahaa: :D
Av ing0065
Här bor det en Zara Infinity 5,2 sen en dryg månad. Tyvärr har jag inte lärt mig att knyta på rygg än. Eller rättare sagt jag har inte vågat än med sonen. Min gamla babydocka gick hur bra som helst att knyta upp, men den är mycket lättare, totalt orörlig och jag skulle inte bry mig för fem öre om den åkte i golvet...
Användarens profilbild
Av beve
Jag är sjuk, efter en stark ekonomisk kris vi har just fått skattepengarna och jag köper... en Zara varje dag :hide: Somebody stop me! :help:

Jag kan se att jag är inte ensam i Sverige och även utland. För alla som vill köpa en Zara och vill se bra, men BRA bilder på sjalar här finns en link med 7 sidor:
http://www.flickr.com/photos/38216754@N04/
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?