Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kramus
zero.sara skrev:
Kramus skrev:Idag har det bara varit Beco (eller Beco 4:th Purple Butterfly fick jag precis reda på :D ), på magen och på ryggen.
hur ser den ut? Låter fin
Så här, selen i mitten (ovanför dockselen):
Bild

Hittade ingen bild in action på den tyvärr.
Av Jinxan
Boadicea skrev:Jag har burit i en BBS Aphrodite idag (ja, en treåring!), och i hemmasydda selen igen.
Hur kändes det? Är så sugen på en BBS, men känns lite knepigt att köpa en när Z redan är 5 månader.
Användarens profilbild
Av nevin
Idag har jag dels burit på ryggen i min Manduca Konacoffee, men även i den hrä!

Bild

Bild
Av Jinxan
Boadicea skrev:
JinxLinda skrev:
Boadicea skrev:Jag har burit i en BBS Aphrodite idag (ja, en treåring!), och i hemmasydda selen igen.
Hur kändes det? Är så sugen på en BBS, men känns lite knepigt att köpa en när Z redan är 5 månader.
Som när jag bär i vävd sjal, faktiskt. Ingen skillnad. Lite under tiden jag knöt upp honom, men när det var klart vara det helt OK. :D
:tumup: Då kanske jag vågar köpa en någon gång :D
Användarens profilbild
Av jelt
I min nya Girasol. Sinon hänger på tork och blev tvungen att ta Girasolen, men lyckades faktiskt få till en bra knytning. Nu blir det nog mer Girasol :love:
trodde inte att sjalar kunde vara så underbara, när jag bestämde mig för att prova :roll:
Användarens profilbild
Av tweed
I Nya Manducan :loving: Den kom igår och nu har vi testat alla sätt man kan bära på, magen ryggen och höften. Så här såg det ut idag när vi testade på höften:
SNV84444.jpg
Men den kommer nog främst använda den på ryggen
Användarens profilbild
Av nevin
kvarnvik skrev:I Nya Manducan :loving: Den kom igår och nu har vi testat alla sätt man kan bära på, magen ryggen och höften. Så här såg det ut idag när vi testade på höften:
SNV84444.jpg
Men den kommer nog främst använda den på ryggen
GRATTIS till supersnygga selen :tumup:
Användarens profilbild
Av cutypie
I Becon under bärjackan (Suse's Kindercoat) :loving: *mys*

@kvarnvik: funkar det bra med Manducan på höften?
Användarens profilbild
Av zingo
:vågen: För allas fina Manducor!
Jag bar i zingoselen på vår hundpromenad i eftermiddag!
Användarens profilbild
Av tweed
cutypie skrev:I Becon under bärjackan (Suse's Kindercoat) :loving: *mys*

@kvarnvik: funkar det bra med Manducan på höften?
Det var väl ok, men jag ser ingen mening med att göra det, det är ju så enkelt att använda den på ryggen och magen och då är ju bärkomforten bättre
Användarens profilbild
Av zero.sara
Manducan :heart:
Visat knytning med hoppen
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Easy Care på ryggen (ungefär 5 minuter eftersom jag kom på att jag kanske kunde få lite gjort hemma eftersom hon somnade innan vi kom ner till tvättstugan). Sen bar jag henne i en ringsjal, också på ryggen, det kändes lite mer svajigt. När vi skulle ut till tvättstugan och hon hade somnat igen så knöt jag en vanlig ylle/sidensjal runt henne åt andra hållet så att hon fick lite varmare om sig. Snart kommer hon nog att sövas i makens Manduca (av maken). Förresten så har jag nog också burit henne i både Beco och Manducan idag, men även det var bara korta stunder. Vår lilla tös håller på och lär sig att gå, :vågen: så det blir inte så mycket bärande just nu :(
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Med en kinkig magsjuk Millie var det omöjligt att få till någon middag.
När jag tog fram Albert och frågade om hon skulle åka på ryggen fick jag världens största leende :heart: Sedan hjälpte hon mig med vad jag skulle ha i fläskpankakan.
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?