Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
melon skrev:
kvarnvik skrev:
melon skrev:
glis skrev:Nej, jag har inte sett några plaststickor? Är de också knit-pros?

På tisdag skriver jag kustskepparprovet, sedan är jag ledig på kvällarna i Borås igen om du orkar ha hem mig på stickjunta Melon...
Klart jag vill :vågen: :vågen:

Jepp, jag tror de heter spectra och de är i genomskinlig plast. Jag har inte provat dem.

Lycka till på kustskepparprovet!! :tumup:
Orättvist :this: Jag vill också ha stickjunta med melon och glis! Fast jag vill inte behöva sova borta från familjen som glis :hide:
Och lycka till på provet :vågen:
Du vet att du är välkommen om du vill! Men nu är det ju snart mellandagar :vågen: :vågen:
Fast lite långt att åka en måndagkväll, kanske :lol: Men i mellandagarna :vågen:
Användarens profilbild
Av ellla
Jag har börjat på en julklapp till Sambon. Han får en "my so called" halsduk! Han behöver verkligen en halsduk. Han började sticka på en för typ tre år sen, men fick backning av mig eftersom det blev som en hård korv. Samuel stickar väldigt hårt, man ska ha träningsvärk av stickning verka han tycka. I alla fall, jag tvingade honom att göra mossstickning ist för rätstickning och sen har det blivit liggande :oops:
Det är så roligt att sticka i smyg :app: Hoppas bara den blir klar, Barnet försöker förstöra. fast just nu är han nöjd med att äta på sheldonmönstret :P
Av Ponyo
ellla skrev:Jag har börjat på en julklapp till Sambon. Han får en "my so called" halsduk! Han behöver verkligen en halsduk. Han började sticka på en för typ tre år sen, men fick backning av mig eftersom det blev som en hård korv. Samuel stickar väldigt hårt, man ska ha träningsvärk av stickning verka han tycka. I alla fall, jag tvingade honom att göra mossstickning ist för rätstickning och sen har det blivit liggande :oops:
Det är så roligt att sticka i smyg :app: Hoppas bara den blir klar, Barnet försöker förstöra. fast just nu är han nöjd med att äta på sheldonmönstret :P
Det är skitskoj att sticka i smyg. Jag måste sticka allt i smyg hädanefter :Hahaa:
Av Umma
Bubbi skrev:Enda problemet. Koftan måste blockas (min allra första blockning)
Men hur ska jag lyckas med det i hemlighet? :hmm:
Lägg den under sängen? Där brukar ingen i min familj titta iaf... :wink:
Av Ponyo
Umma skrev:
Men på vadå? Funderat lite på att lägga den under bäddmadrassen, men kanske inte så roligt att sova på nålar :? :lol:
Av Ponyo
Umma skrev:
Och då måste jag städa därunder först. För i vår familj är det JAG som inte tittar under sängen. Sambon är mer ordentlig än jag är.
Jag stickar också i smyg :mrgreen: U ska få en Amanda Hat i blå-beige-brunt Manosgarn och en matchande halsduk. Egentligen skulle han få en "Jasper scarf" från Manos eget mönster, men det belv så himla konstigt. Jag menar, tre trådar manos och bara 10 maskor brett... Och så skulle det skruvas, men det var bara snyggt på bild, tydligen. :roll:
Av Ponyo
solängel skrev:Jag stickar också i smyg :mrgreen: U ska få en Amanda Hat i blå-beige-brunt Manosgarn och en matchande halsduk. Egentligen skulle han få en "Jasper scarf" från Manos eget mönster, men det belv så himla konstigt. Jag menar, tre trådar manos och bara 10 maskor brett... Och så skulle det skruvas, men det var bara snyggt på bild, tydligen. :roll:
Den halsduken skulle nog min lillebror gilla. :siishah:
Och jag som alltid drömt om att sticka i Manos (visst är det superdupermjukt?)
Bubbi skrev:
solängel skrev:Jag stickar också i smyg :mrgreen: U ska få en Amanda Hat i blå-beige-brunt Manosgarn och en matchande halsduk. Egentligen skulle han få en "Jasper scarf" från Manos eget mönster, men det belv så himla konstigt. Jag menar, tre trådar manos och bara 10 maskor brett... Och så skulle det skruvas, men det var bara snyggt på bild, tydligen. :roll:
Den halsduken skulle nog min lillebror gilla. :siishah:
Och jag som alltid drömt om att sticka i Manos (visst är det superdupermjukt?)
Jag :loving: manos!

Fast jag har haft tur, nystat 5 härvor, tror jag, och inte en enda knut. ellla har haft knutar i alla sina härvor, och det känns ju lite trist med så pass dyrt garn.

Har en rödflammig härva silk-blend som ska bli halsduk/sjal till mig själv. :app: Vet bara inte vilket mönster jag ska välja...
  • 1
  • 238
  • 239
  • 240
  • 241
  • 242
  • 267
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?