Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mosan
Fryle skrev:
Mosan skrev:Mitt nya projekt nu när min Orkney är klar är en Steven Westdesign, Daybreak till min man.
https://www.google.se/search?q=daybreak ... 80&bih=208
Vart har smileyn med hjärtögon tagit vägen :shock: ? Den ville jag sätta här.
:love: = : love :
Av gurkan
Mosan skrev:
gurkan skrev:Nejnejnej. Inte fler projekt i huvudet. :whut: :lol: Jag skulle aldrig börjat sticka, det här är ju asjobbigt. :lol: Men nu ligger Daybreaker bland favoriterna. Men jag har två koftor att sticka innan dess! :this: Ska bara avsluta sjalen jag håller på med först. :fnissa:
Lägg de andra projekten på hyllan och sticka KAL med oss istället. :vågen: :lol:
:nono:

Jag ska tänka på det. Det grå baby merinogarnet vore perfekt...
Användarens profilbild
Av Fryle
Ponyo skrev:
Fryle skrev:
Mosan skrev:
Fryle skrev:
Mosan skrev:Mitt nya projekt nu när min Orkney är klar är en Steven Westdesign, Daybreak till min man.
:hmm:
Om du tar bort mellanslagen mellan : och love, så blir det den smileyn.
Nej, för om jag citerar så ser jag att det är vad Mosan försökt göra, men den hjärtögda smileyn syns inte till. :?
Användarens profilbild
Av Mosan
Fryle skrev:
Ponyo skrev:
Fryle skrev:
Mosan skrev:
Fryle skrev:
Nej, för om jag citerar så ser jag att det är vad Mosan försökt göra, men den hjärtögda smileyn syns inte till. :?
Jag kan de flesta smiles utantill så jag skriver nästan alltid dem själv men hos mig syns den till höger.
Användarens profilbild
Av Fryle
Mosan skrev:
Fryle skrev:
Ponyo skrev:
Fryle skrev:
Mosan skrev:
Fryle skrev:
Jag kan de flesta smiles utantill så jag skriver nästan alltid dem själv men hos mig syns den till höger.
Hos mig syns den inte till höger längre och jag ser den heller inte i ditt inlägg.

Nu ska jag sluta med detta OT-ämne. :oops:
Av gurkan
Nej nu har Mosan satt griller i huvudet på mig. :lol: Jag kan inte bestämma mig. :gaah: Och sjalen blev klar igår, så just nu har jag inget på några stickor som väntar på mig.
Användarens profilbild
Av Mosan
gurkan skrev:Nej nu har Mosan satt griller i huvudet på mig. :lol: Jag kan inte bestämma mig. :gaah: Och sjalen blev klar igår, så just nu har jag inget på några stickor som väntar på mig.
8)
Av Ponyo
Åh, jag vill så gärna gå på tant koftas stickevent 10 aug. Jag har till och med anmält mig (och en till) och fått plats.
Men personen som jag ville gå med kan inte :heart:
Och det krockar med svärmors släktkalas. Som jag hoppade över förra året. Lär inte bli poppis om jag hoppar över det igen.
Men jag vill ju så gärna gå...

http://tantkofta.blogspot.se/2013/06/ta ... r.html?m=1
Av gurkan
Jag har en fråga. Nu har jag satt igång med Dropskoftan. Sorry Mosan, Daybreaker får vänta. :D

Jag sticka en M, vilket är andra siffran. Så här står det om oket:
OKET:
Sätt in ärmarna på samma rundst som fram- och bakst där det är avm för ärmhål = 331-363-391-415-453-491 m. Sticka 1 v rätt från avigsidan där det minskas 5-13-5-3-3-5 m jämnt fördelat (det minskas inte över framkanterna) = 326-350-386-412-450-486 m.

:hmm: Kan det stämma?

Som tur är är jag inte i närheten av oket än, men jag blev ju lite ställd när jag läste igen mönstret.
  • 1
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 219
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?