Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mosan
Ponyo skrev:Jag hittade äntligen rätt sjal. En Color affection:
Bild

Jag ska sticka den i ljusgrå/ljuslila/aubergine
Den har jag varit sugen på länge! :tumup:
Ponyo: Den är jättefin! :love:
Ska söka reda på den och lägga den till min enorma "to do-list" ;)
Aborre skrev:Hur lång tycker ni att en optimal sjal är? Från mittpunkt till mitten på bredsidan.
Jag förstår inte riktigt måttet du är ute efter, men nu stickar jag en sjal som ska kunna ligga kvar över axlarna utan att ligga för högt upp i nacken.
Användarens profilbild
Av Mosan
Fel :lol:
Användarens profilbild
Av Mosan
majo0322 skrev:
Mosan skrev:Mitt nya projekt nu när min Orkney är klar är en Steven Westdesign, Daybreak till min man.
https://www.google.se/search?q=daybreak ... 80&bih=208
Haha: jag har just köpt det mönstret och lagt upp. Har 35 g noro som jag hoppas ska räcka till ränderna. :D
Vad kul! Jag har också köpte det men ska färga garn själv först. Då får vi en liten egen KAL här.
Av gurkan
Nejnejnej. Inte fler projekt i huvudet. :whut: :lol: Jag skulle aldrig börjat sticka, det här är ju asjobbigt. :lol: Men nu ligger Daybreaker bland favoriterna. Men jag har två koftor att sticka innan dess! :this: Ska bara avsluta sjalen jag håller på med först. :fnissa:
Användarens profilbild
Av Mosan
gurkan skrev:Nejnejnej. Inte fler projekt i huvudet. :whut: :lol: Jag skulle aldrig börjat sticka, det här är ju asjobbigt. :lol: Men nu ligger Daybreaker bland favoriterna. Men jag har två koftor att sticka innan dess! :this: Ska bara avsluta sjalen jag håller på med först. :fnissa:
Lägg de andra projekten på hyllan och sticka KAL med oss istället. :vågen: :lol:
Användarens profilbild
Av Fryle
Aborre skrev:
gurkan skrev:
Aborre skrev:Hur lång tycker ni att en optimal sjal är? Från mittpunkt till mitten på bredsidan.
Jag förstår inte riktigt måttet du är ute efter, men nu stickar jag en sjal som ska kunna ligga kvar över axlarna utan att ligga för högt upp i nacken.
Jag tänker trekant och från mitt på långsidan tvärs över. :hmm: Hänger'u me'?
Jag tycker det beror på olika faktorer; hur tjockt garnet och stickningsstrukturen är och om den är tänkt att bäras över axlarna eller runt halsen samt hur långa långsidorna är i förhållande till sjalens höjd, vinkeln liksom.

Inte mycket till svar :hellu: .
  • 1
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 219
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?