Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Stream skrev:
Vinterdrake skrev:Men jag försöker vara klar ikväll! Ok? :D
Ok, vilken tid? 8)
Jag kan vara klar om en liten stund. Barnen ville se på Mora Träsk så de står i vardagsrummet och dansar för fullt = tid för mig att fundera. :D
Användarens profilbild
Av sofiutane
oj, jag måste nog vara med ändå. Mailar.
Användarens profilbild
Av Fru Johansson
Åh shit, jag har också sån beslutsångest hoppas det går bra att man funderar liiiite till, man jag mailar ikväll, snart! :?
Användarens profilbild
Av Fru Johansson
Stream skrev: Är det någon som vill dela en meter benvit med brunt kanintryck med mig? Eller det kanske går att beställa halva metrar.. eller så tar jag en hel meter.. :lol:
Annars kan jag tänka mig att dela med dig :D
Användarens profilbild
Av Stream
Fru Johansson skrev:
Stream skrev: Är det någon som vill dela en meter benvit med brunt kanintryck med mig? Eller det kanske går att beställa halva metrar.. eller så tar jag en hel meter.. :lol:
Då gör vi det! :D
Användarens profilbild
Av Stream
Nu har jag mailat iväg beställningen i alla fall.

Det slutade på 35m idag :shock: 8)
Användarens profilbild
Av Kristina
Stream skrev:Nu har jag mailat iväg beställningen i alla fall.

Det slutade på 35m idag :shock: 8)
Hann du få mitt mail? Skickade rätt nyss...
Användarens profilbild
Av Stream
Kristina skrev:Hann du få mitt mail? Skickade rätt nyss...
Nej, jag fick det nu efter. Men jag mailar beställningen igen efter imorgon!
Användarens profilbild
Av Fru Johansson
Stream skrev:
Fru Johansson skrev:
Då gör vi det! :D
:tumsup:
Stream skrev:Det är snart dags för en ny omgång kanintyg. Finns det någon i Umeå (Luleå/Skellefteå/Ö-vik) som vill sambeställa med mig? :roll:

Tillägg: Är du intresserad av att beställa skickar du ett mail till mig (crumelur@gmail.com) med följande uppgifter:
vilket tyg och antal meter (för varje sort)
namn och adressuppgifter

Mer information om tyget och priser finns här -> JNYdesign

SENAST imorgon LÖRDAG

Aktuellt antal meter: 35

När tyget levereras till JNYdesign, någon gång i april, måste det förskottsbetalas innan hon skickar det. Så då kommer ni att få betala till mig så för jag över hela betalningen till henne sen.
Är det försent att maila nu?
Jag är sen som vanligt...
magda_ skrev:
Stream skrev:Det är snart dags för en ny omgång kanintyg. Finns det någon i Umeå (Luleå/Skellefteå/Ö-vik) som vill sambeställa med mig? :roll:

Tillägg: Är du intresserad av att beställa skickar du ett mail till mig (crumelur@gmail.com) med följande uppgifter:
namn och adressuppgifter

SENAST imorgon LÖRDAG

När tyget levereras till JNYdesign, någon gång i april, måste det förskottsbetalas innan hon skickar det. Så då kommer ni att få betala till mig så för jag över hela betalningen till henne sen.
Du har ju nästan ett dygn på dig :lol:
florin skrev:
magda_ skrev:

namn och adressuppgifter

SENAST imorgon LÖRDAG

Du har ju nästan ett dygn på dig :lol:
Haha, ja det är ju sant, har redan mailat iväg till henne.
Så nu vet du vad du har framför dig... :wink:
Användarens profilbild
Av Stream
Luleåborna har kommit upp i över 10m nu. Vill ni beställa själva så finns ju den möjligheten också.
Användarens profilbild
Av florin
Stream skrev:Luleåborna har kommit upp i över 10m nu. Vill ni beställa själva så finns ju den möjligheten också.
Då skulle vi ju kanske ta å beställa själva? Nån Luleåbo som har åsikter kring detta?
Användarens profilbild
Av Fru Johansson
florin skrev:
Stream skrev:Luleåborna har kommit upp i över 10m nu. Vill ni beställa själva så finns ju den möjligheten också.
Då skulle vi ju kanske ta å beställa själva? Nån Luleåbo som har åsikter kring detta?
Tja, det är ju mest praktiskt om vi får tyget direkt hit upp... :roll:

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?