Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Groover
asa skrev:
Groover skrev:
sus skrev:
Groover skrev:Jag har en mei hip (man måste ju prova allt ;-)) och den används flitigt här hemma när mamman måste göra tråkiga saker som att laga mat, och lilleman vill vara i famnen.
Åhhh, Jag har sett dom men inte tyckt att det varit värt att köpa utan att prova. Nu måste vi nästan ses...
Jag "nästanbeställt" hur många ggr som helst från USA, men hejdat mig eftersom jag inte har vetat ngnting om den. Nu när den fanns att beställa från Sverige kunde jag inte låta bli iaf. :-)
Nu måste vi ses så jag får prova den där!!!
Vi får väl ta och ses då! :-)
Användarens profilbild
Av maxi
VAR VAR VAR köper man en mei hip :shock: ?

Groover: Gillar du den?
Användarens profilbild
Av Groover
maxi skrev:VAR VAR VAR köper man en mei hip :shock: ?

Groover: Gillar du den?
Jag har köpt min från edvina.nu (pekar mot högerkanten).

Ja, jag gillar den. (Men den hade varit ännu bättre om den hade haft ett lite bredare och mer vadderat midjeband, a la sele).
Användarens profilbild
Av annalys
Ni som gillar höften, känner ni att snedbelastningen inte blir så stor med hjälp av sjalen, eller växlar ni mellan vänster och höger höft?

Mest nyfiken, själv känner jag som sagt en hel del snedbelastning. Och vänster höft känns så mycket bättre att jag glömmer/slarvar med att växla höft.
Användarens profilbild
Av sus
annalys skrev:Ni som gillar höften, känner ni att snedbelastningen inte blir så stor med hjälp av sjalen, eller växlar ni mellan vänster och höger höft?

Mest nyfiken, själv känner jag som sagt en hel del snedbelastning. Och vänster höft känns så mycket bättre att jag glömmer/slarvar med att växla höft.
Jag bär BARA på vänster höft i princip. Att bära på höger känns heltokigt, den enda gången jag gör det är när jag bär ut Pelle till barnvagnen och ha lagt nycklarna i vänster ficka :lol:

Det är klart att man känner sig snebelastad efter ett tag om man bär utan redskap eller ett tungt barn i ringsjal, men i en sele med bra höftbälte tycker jag inte det blir så farligt. Då fördelas vikten ganska bra över hela höften. Det är därför jag är så förvånad över att så få verkar vara intreserade av om en sele funkar på höften.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag bär lite olika på höften: vid snabbbärning inomhus blir det i bara armarna, in till affären och kortare stunder/sträckor i ringsjalen och längre stunder i höftkryss med långsjalen (och här finns det utrymme att skaffa en kortare sjal för just höftkryss.]
Användarens profilbild
Av zero.sara
Och jag snedbelastar :oops: bär nästan alltid på vänster höft. Det är den som känns bäst. Har ingen sele så jag har aldrig provat att bära på höften med sele :D
Användarens profilbild
Av Ingrid
Jag har burit mycket på höften, gillar det, men har ganska dålig rygg. Så om jag ska bära länge, bär jag helst på höften i lång bärsjal med höftkryss. Det tycker jag är suveränt! Nästan all tyngd hamnar på höfterna då. Men jag håller med, det krävs lite knep för att få till det bra. Så det är ingen snabb-variant för upp och ned, tycker jag. Åtminstone en halvtimmes bärtid sisådär för att det ska vara värt besväret.

Näst efter höftkryss tycker jag att vävd kortsjal, typ bära barn ger väldigt bra avlastning. Betydligt bättre än ringsjal. Det blir fastare på något sätt. Jag kan inte sätta fingret på vad det är riktigt, men det kanske är att man kan få till den tajtare, eller att den inte glider upp eller nåt. Fast en ringsjal i ett stadigt, följsamt tyg är kanske det enklaste att få till, så det blir rätt mycket sånt också för vår del när det är kortare stunder, typ 15-20 min.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?