Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av florin
Monia skrev:
Sockertopp skrev:
Lydia skrev:
Sockertopp skrev:
Lydia skrev:jag har de extra pressarfötterna men hur vet man hur man ska göra med dem? :oops: :oops:
Skall se om jag hittar sidan där de visar bra med filmer hur olika pressarfötter används....återkommer
tack för hjälpen!
Tänkte på den här tror jag http://www.sewingmachine-sales.co.uk/se ... inder.html

Finns filmer på andra pressarfötter också.
Vilken bra sida!!! :tumsup: är det där en pressarfot på en overlock eller vanlig maskin :oops:
Det är en pressarfot på en vanlig symaskin.
Användarens profilbild
Av Monia
florin skrev:
Monia skrev:
Sockertopp skrev:
Lydia skrev:
Sockertopp skrev:
Lydia skrev:jag har de extra pressarfötterna men hur vet man hur man ska göra med dem? :oops: :oops:
Skall se om jag hittar sidan där de visar bra med filmer hur olika pressarfötter används....återkommer
tack för hjälpen!
Tänkte på den här tror jag http://www.sewingmachine-sales.co.uk/se ... inder.html

Finns filmer på andra pressarfötter också.
Vilken bra sida!!! :tumsup: är det där en pressarfot på en overlock eller vanlig maskin :oops:
Det är en pressarfot på en vanlig symaskin.
Tack för det svaret :D ska se till att skaffa mig en sådan :twisted: Ska aldeles snart göra slag i saken och beställa min overlock och då passa på att beställa extra "fötter" till vanliga maskinen också :D

Glömde ju en viktig sak: GRATTIS aha till din nya maskin
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?