Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Boadicea skrev:
thanisa skrev:Det finns en sida där man kan se väldigt många av de didymossjalarna som har funnits.

http://www.birdiesroom.com/

En del finns under limited edition och new releases, sen under swatches och historical swatches kan man se en del av de ullindiosarna de haft.
Ska man våga kolla på den sidan...? :shock:
Klart du vågar, vet inte om de har mer än färgvisningar på alla, på zimt/kobalt kan man få se en del fina bilder.
Användarens profilbild
Av thanisa
Boadicea skrev:
thanisa skrev:
Boadicea skrev:
thanisa skrev:Det finns en sida där man kan se väldigt många av de didymossjalarna som har funnits.

En del finns under limited edition och new releases, sen under swatches och historical swatches kan man se en del av de ullindiosarna de haft.
Ska man våga kolla på den sidan...? :shock:
Klart du vågar, vet inte om de har mer än färgvisningar på alla, på zimt/kobalt kan man få se en del fina bilder.
Nu har jag tittat och drägglat... :D Vad många fiiiiina det fanns! (hur många Indios kan man ha egentligen...? :wink: )
Tja, jag vet inte men det finns en del som verkar ha många.... och då ofta i färger som är liknande. Finns ju en del på the babywearer som har typ 5 st vit-rosa indiosar och sen en del till såklart.

Själv funderar jag starkt på att sälja en av mina då jag kommit fram till att jag är en wellen person. Jag föredrar wellen framför indiosar. Men jag ska ge hampan ett tag till och sen är ju zimt/kobalt så goosig så den kan man ju inte sälja...
Användarens profilbild
Av thanisa
Boadicea skrev:
Lin skrev:
Boadicea skrev:
thanisa skrev:Själv funderar jag starkt på att sälja en av mina då jag kommit fram till att jag är en wellen person. Jag föredrar wellen framför indiosar. Men jag ska ge hampan ett tag till och sen är ju zimt/kobalt så goosig så den kan man ju inte sälja...
Tänk dig en wellen m ull i! (Eller finns det?)
:shock: DET hade verkligen varit något!

Jag föredrar helt klart min ullinio framför den vanliga indion jag hade. Men Wellen är ju en helt underbar sjal och om den fanns i ull... *drömmer*
Ja, tänk vad mju den skulle vara... *ler drömskt* Dax för ett till mail till Didymos, kanske... Mailade dom i förrgår oxå. :lol:
Hade dem gjort det så hade den tagit slut i ett nafs. Tror det finns såpass många som gillar wellen och många av dem hade velat testa en ullvariant att färgsättningen inte hade varit så viktig. I och för sig är ull jobbigare att färga hemma så en helvit hade kanske inte varit första valet men en i rosatoner hade varit suveränt.
Användarens profilbild
Av thanisa
Boadicea skrev:Nu har jag mailar Didymos om ullWellen. :D En sån vill jag ha!
Det kan bli farligt! Jag ska ju göra mig av med några sjalar inte köpa fler och fler... Tror inte jag skulle kunna motstå en ullwellen.
Av Käthe
Undrar en sak, ganska ny sjalbärare som jag är; hur mycket varmare är en ullblandad sjal jämfört med en i ren bomull? kanske fel att fråga här? Eftersom det handlade om färger från början...
Användarens profilbild
Av sacha42
Käthe skrev:Undrar en sak, ganska ny sjalbärare som jag är; hur mycket varmare är en ullblandad sjal jämfört med en i ren bomull? kanske fel att fråga här? Eftersom det handlade om färger från början...
inte så mkt varmare alls :lol:
ull värmer då det är kallt och "svalkar" då det är varmt. Ullsjalarna är underbara :loving:
Användarens profilbild
Av zandrama

:whut:
Därifårn hade jag kunnat beställa ett antal sjalar.... Synd att jag inte har pengarna, och att moms och tull skulle bli jättemycket... :purskis:
Användarens profilbild
Av sacha42
Boadicea skrev:Angående ullWellen: Fick svar idag (!) av Didymos, att de skulle vidarebefordra min önskan till ledningen. :? Så nu får vi vänta och se.
:app:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?