Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Pruttisens mamma
:rofl:
Hemmasytt är fult och obekvämt....jo just det.
Svårt när fok menar väl och bara lyckas göra knasigt.
Lägg ut på Tradera eller Blocket tycker jag
Användarens profilbild
Av zero.sara
Det var ju snällt tänkt av gubben. Lågt ifrån alla skulle köpa en så dyr barnrelaterad sak till en arbetskollega, för att han vet att dom ska ut och resa med barn.

Om dom frågar tycker jag att man ska vara ärlig och säga att man inte använder. (och ev att man har sålt, om man har gjort det)

Min syrra tror stenhårt på bärstol och babybjörn... Jag skulle få hennes bärstol, men jag har redan sagt ifrån, tror inte att den passar oss :P Mormor ska ju sy en mei tai till oss :D Syrran ska få prova att bära i den istället får vi se vad hon säger sedan. Har ju även en babybjörn ligger här hemma men sparar den om svägerskan ska ha fler barn och inte kan bli övertalad till att bära i sjal. (Hon höll på att få bära J i sjalen igår, när hela storfamiljen var och körde gocart, jag ville ju också testa lite och då var J inte glad trots att hon satt hos sin favorit faster)
Användarens profilbild
Av Ami
...men det var ju snällt av honom att tänka på er, även om det blev helt fel. :D
Användarens profilbild
Av Blixa
Vilken gullig gubbe :heart: Men oj så tokigt det blev :lol:
Av Sia
Jätteomtänksamt, men en aning tragiskt tycker jag....
I samma klass som att kunna slänga ut 7000:- på en barnvagn men att tycka att det är för dyrt att köpa fem meter tyg för 700 spänn... :roll:

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?