Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Johnny
Isanna skrev:
Johnny skrev:Isanna: Trevligt! Tack för tipset! Ska göra mitt (vårt) bästa. Inget springvik inbokat hittills i alla fall.
Bra det! men kan väl inte jobba när det är inplanerad sjalträff heller? :hmm: Märkliga människa! :lol: :hellu:
Hehe, nä självklart. Räkningar ska väl inte styra mitt liv heller? :wink:

/Johnny
Användarens profilbild
Av Johnny
Mary_Cherry skrev:Den bruna sjalen du provade var min, en stork, fast du skulle provat den andra storken också och kännt skillnaden, och längden. Fast jag tar med mig båda den 16:e, om jag inte måste jobba.
Åh, då måste jag tacka så mycket för provningen. Ja, ta gärna med den andra om du kan komma. Jag hoppas också att jag inte måste jobba.

/Johnny
Användarens profilbild
Av AnKa
Hej Johnny!
Vad kul att köpa sin första sjal :D

Jag måste instämma med det många andra redan sagt att jag inte skulle välja Ella Roo som enda sjal. Den kan vara ett koplement för varma sommardagar men jag tycker inte att den avlastar tillräckligt bra för att duga som enda sjal. Har man bara en vill man ju ha en bra, eller hur.

Jag rekommenderar definitivt att ni satsar på en diagonalvävd sjal. De avlasta bättre och blir bekvämare.
Stork eller Hoppediz är ju prisvärda alternativ men kanske lite varma de varmaste sommardagarna.
Linnesjal är jag lite tveksam till av samma anledning. Jag vet faktiskt inte om calin bleus linnesjal är diagonalvävd eller ej.

Bra alternativ som både avlastar bra och är svala är sele (patapum, Ergo tex) och Mei Tai.
Användarens profilbild
Av Johnny
Hej Anka! Ja det känns kul. Men svårt att välja..

Det du skriver om linne.. Linnetyg ska väl vara bland det svalaste man kan ha?

Hälsningar,
/Johnny
Användarens profilbild
Av AnKa
Åh, förlåt jag var nog lite otydlig :oops: . Linne är förståss svalt och säkert utmärkt en riktigt het sommardag. Det är vävsättet jag är tveksam till. Får ni tag på en diagonalvävd linnesjal så blir det nog utmärkt men är den inte det så skulle jag satsa på något annat.

Jag tycker helt enkelt att diagonalvävda sjalar avlastar så mycket bättre att jag inte vill ha något annat :!:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?