Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Key
mirko skrev:jag skulle vilja vända på det och undrar : när försvinner det??? 8)
Ehmmm, kasnke aldrig helt o hållet :twisted: :roll: , men jag lyckas i alla fall inte motivera nått köp längre när storebror känns för tung att bära o lillebror bärs rätt sällan.
Användarens profilbild
Av vovvemor
Jo, jag drabbas också av det. Vilt och intensivt och hetsigt och överväldigande starkt. :oops:

Hittills har dock plånboken skrikit "är du helt och komplett dum i huvudet vad hände med mat på bordet??" :lol: ungefär 999 gånger av 1000 så därför är samlingen irriterande modest, för att inte säga otillfredsställande otillräcklig. :wink:

När jag tänkt bli lottomiljonär ikväll, då ska ni få se, för då kommer jag att bli omöjlig att stoppa!! :vågen: :rock: 8)
Användarens profilbild
Av ernamalin
Galen är ordet...

Har inte råd att köpa ens en docksjal och ändå är 2 sjalar på väg hem och är på vippen att köpa en till 8)

Hur gick det här till? :roll:
Användarens profilbild
Av GosKina
Jag känner precis som du Isanna, det bubblar som inuti en... O jag som jobbar o nästan inte alls bär för tillfället... Men jag har verkligen inga moneys just nu, så jag måste nog ta mig i kragen o sälja nåt om jag ska kunna köpa några nya sjalar.

If you’ve been diving into Helldivers 2 and […]

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?