Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sinomamma
Bild

En till... Min man sa precis att
det där börjar gå till överdrift när du lägger ut bilder på okända kvinnor för att visa en sjal
... :roll:
Användarens profilbild
Av Sinomamma
En liten bild på Lilja:

Bild
Användarens profilbild
Av Sinomamma
Vill ni se fler bilder? Jag har 5 stycken till. Vågar inte lägga ut fler nu utan ert samtycke!
Av Jenny
Men alltså - den där tulppaani, den är ju riktigt snygg! snyggare än regnbågen jag har här :twisted:
Användarens profilbild
Av Sinomamma
Ok, här kommer fler frestarbilder!

Bild
Krookus

Bild
Tulppaani

Bild
Tulppaani igen

Bild

Här ser man tydligt hur himlans snygg mustikka är!!! :love: Åh, jag tror inte jag kan välja mellan den och Krookus! :hellu: Och så vill jag nog ha en Tulppaani också!!! :twisted:

Bild
Användarens profilbild
Av Buscilla
Thea skrev:Om man tittar på girasols egen hemsida så blir man så glad :D
Titta här sa jag till min man.
OH! Sa han, de där sjalarna ska vi ha hundra stycken av! :D

Bild
Bild

Jag skulle kunna bli återförsäljare för dessa sjalar känner jag 8) :love:
Sånt här tilltalar mig!
Jajajajajajajaja...minst 1000 tycker jag :eld:

Den hellila är ju dödligt snygg :heart: . Fasiken jag som trodde att det var slut med fler sjalar för min del, iallafall tills en eventuell trea bosätter sig i min mage.

och Tulppaani får jag ju gåshud av :twisted:
Användarens profilbild
Av elisabet
Sinomamma skrev:Vill ni se fler bilder? Jag har 5 stycken till. Vågar inte lägga ut fler nu utan ert samtycke!
Jag tittar gärna på några till :wink:
Användarens profilbild
Av ericah
Whiii Tulppaani var ju ursnygg. Sugen blir man.
Av missX
Åhh, vilka härliga bilder. Helst dom på Liljan, jag blir ju alldeles nipprig, har precis beställt en sån ju (kommer om ca tre veckor) :eld: :eld: :eld: .

Tulpaanii (eller hur det stavades) var också så supersnygg. Kanske man skulle ta och sälja Didyn Katja och köpa en sån också :hmm: . Fast då skulle nog Niklas få tokspel på mig :pc: :pc: :pc: .

Men jag kanske kan önska mig en i födelsedagspresent. Visserligen så fyller jag inte förrän i mars, men det kan ju vara kul att ha nåt att vänta på och inte köpa allt man vill ha på en gång.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Guuuud så fina :love:
De där smala ränderna som tex Tulpaanii har är ju bara helt underbara. Och Liljan.... och Krokusen....
Användarens profilbild
Av boosten
Ehh... *dregglar* Hur mycket kostar en 5,2 från finland? Rent hypotetiskt, alltså.. :floet2:
Användarens profilbild
Av boosten
Men hörrni, Salsa var rätt cool med de svarta ränderna.. Kolla i galleriet på tidigare nämnd sida.
Användarens profilbild
Av Asereht
Jag kommer att bli så fattig! :twisted: :twisted: :twisted:

Vilka fina sjalar!

Fast en del har jag ett litet kluvet begär till, på vissa bilder är tex Tulpaanii helt ljuvlig medan den på andra inte är så värst snygg. :roll:

De enfärgade är ju faktiskt väldigt fina och effektfulla med sin baksida i annan nyans och, och, och...ni vet... :twisted:
Användarens profilbild
Av HannaT
Hej! Är nån av er intresserad av Girasol Lilja? Här har jag en ca. 5m lång Lilja som söker ett nytt hem... :)
Användarens profilbild
Av Sinomamma
JAA! Jag är intresserad! Den är lite lång iofs men vad vill du ha för den?

Jag tänkte ge mig på en liten upp[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?