Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag jobbar i skola och blir grymt imponerad av ditt jobb :tumup: broschyrer på skolor blir knöliga och läggs i återvinningen... Bok? Antagligen gör du fler saker från skratch och kan samla flera upplägg i en bok, det är inte många barn som vet nu hur man gör saft, smör, färg, väver, eller odlar... You namne it. Med så fina bilder som du har och så tydlig text skulle jag gärna ha boken som inspiration. Lycka till!
Dorotea skrev:
Linaao skrev:Jag jobbar i skola och blir grymt imponerad av ditt jobb :tumup: broschyrer på skolor blir knöliga och läggs i återvinningen... Bok? Antagligen gör du fler saker från skratch och kan samla flera upplägg i en bok, det är inte många barn som vet nu hur man gör saft, smör, färg, väver, eller odlar... You namne it. Med så fina bilder som du har och så tydlig text skulle jag gärna ha boken som inspiration. Lycka till!
:shock: bra idéer :shock: :urule:
Jag ska definitivt göra en smörserie. Fast jag känner ingen ko. :think:

det är också en början.
För att göra smör behöver man först en ko, men jag känner ingen ko, så jag fick åka till Gösta som är mjölkbonde och har många kor...

Fast fär någon stans får man väll ljuga till det lite eftersom böndn säkert inte får sälja dig lite mjölk :roll:
Anna skrev:
Dorotea skrev:
Linaao skrev:Jag jobbar i skola och blir grymt imponerad av ditt jobb :tumup: broschyrer på skolor blir knöliga och läggs i återvinningen... Bok? Antagligen gör du fler saker från skratch och kan samla flera upplägg i en bok, det är inte många barn som vet nu hur man gör saft, smör, färg, väver, eller odlar... You namne it. Med så fina bilder som du har och så tydlig text skulle jag gärna ha boken som inspiration. Lycka till!
:shock: bra idéer :shock: :urule:
Jag ska definitivt göra en smörserie. Fast jag känner ingen ko. :think:

det är också en början.
För att göra smör behöver man först en ko, men jag känner ingen ko, så jag fick åka till Gösta som är mjölkbonde och har många kor...

Fast fär någon stans får man väll ljuga till det lite eftersom böndn säkert inte får sälja dig lite mjölk :roll:
Eller? Jag ska få göra både smör och ost i vinter. Jag tror att det är ok? Eller så kan du tjuvmjölka lite på en ko, om man nu inte får sälja den.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?