Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lillblomma
mari_tres skrev: Girasol Love
Bild
Gosh! Och jag som inte ens gillar regnbågar!!! Men jag förstår ju inte sidan... Och det går inte att googla på Love Girasol, då får man bara upp en miljard sidor med folk som älskar sin Girasol!

Finns den här att köpa nånstans? (Men JAG behöver ju inga fler sjalar!!! :whut: )

//A
Av Miltonia
mari_tres skrev:Bomull/bambu-sjal :love:

Bild
Men, ÅH, vilken fin! :love: Och med bambu i dessutom!
Vad heter den? Finns det i Sverige?
Användarens profilbild
Av Mårbacka
Miltonia skrev:
mari_tres skrev:Bomull/bambu-sjal :love:

Bild
Men, ÅH, vilken fin! :love: Och med bambu i dessutom!
Vad heter den? Finns det i Sverige?
:iagree: :love:
Användarens profilbild
Av tweed
Är det någon som vet om denna finns att få tag i som vanlig sjal och isf var?
Bild
Av Clee
kvarnvik skrev:Är det någon som vet om denna finns att få tag i som vanlig sjal och isf var?
Bild
Den specialtillverkas för http://www.pieceofcloth.com/ - mitt tips är att kontakta dem om hur det ser ut med beställningen. De skulle ta emot förhandsbeställningar i november men jag vet inte om de gjorde det. :hmm:
Användarens profilbild
Av tweed
Clee skrev:
kvarnvik skrev:Är det någon som vet om denna finns att få tag i som vanlig sjal och isf var?
Den specialtillverkas för http://www.pieceofcloth.com/ - mitt tips är att kontakta dem om hur det ser ut med beställningen. De skulle ta emot förhandsbeställningar i november men jag vet inte om de gjorde det. :hmm:
Uh, det låter jobbigt, det är i USA eller?
Får nog bli en amitola då, om de kommer in igen.
Av Clee
kvarnvik skrev:
Clee skrev:
Uh, det låter jobbigt, det är i USA eller?
Får nog bli en amitola då, om de kommer in igen.
Jupp, men särskilt jobbigt vet jag inte om det är? En del sjalar är värda att förhands-/specialbeställa från USA. :heart:
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av Sarai
Ok. Nu började jag drömma om regnbågar. :roll: Någon som har en bärbild på Girasol Northern Light?
Av Jinxan
Bild
Jag vill ha en sån docksjal!!! :love:
Av Clee
Bild
Nu finns denna, heter Xela (Xela's Rainbow på vissa ställen) och finns t ex här. Inte alls lika fin när resultatet kom tycker jag, men de borde ha valt en annan varp som fick fram de lysande färgerna. Klargul eller fuchsia/cerise typ.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?