Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag petade bara in ändarna under den biten av tyg som går som smokingbälte. Och de satt fast en stund iaf. Sen började Linnea åla sig en massa och hänga bakåt och sjalen är lite väl halkig för den där knytningen så ena änden lossnade lite grann och då var det bara att ta ner henne.

Jag vet inte hur man ska göra för att få dit en knut när ändarna kommer uppifrån axlarna direkt.
Om någon kommer på hur man ska göra om man vill göra en knut så får ni dela med er. :)
Användarens profilbild
Av Tiz
Katharina skrev::lol: :lol: :lol: om man ställer in webfönstret så att första bilden syns och sedan har muspekaren på rullningslisten och klickar snabbt så blir det film av bilderna :-D Borde jag gå och sova nu? :oops: :oops: :oops:
Haha! Du är underbar :D :rock:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
zmurfan skrev:Jag vet inte hur man ska göra för att få dit en knut när ändarna kommer uppifrån axlarna direkt.
Om någon kommer på hur man ska göra om man vill göra en knut så får ni dela med er. :)
Nu har jag ju inte provat, men spontant känns som att om man tog den sjaldel som kom över ena axeln under smokingbältet (fast på framsidan alltså) och andra över, så kan man sen knyta med ändarna.
Användarens profilbild
Av Vida
Det är ungefär samma knytning som jag gör när jag ska amma lillan, men då knyter jag alltså på magen (hehe, om någon började undra.... *dough*) Tycker att den är skön för att man kan hasa upp och ner lite som man vill beroende på hungerhet :)
Av ansve9
1000 tack för superbilder, nu förstår även jag. Ungen sover, men sen ska här provas!
Användarens profilbild
Av Miamamman
NeaVida skrev:Det är ungefär samma knytning som jag gör när jag ska amma lillan, men då knyter jag alltså på magen (hehe, om någon började undra.... *dough*) Tycker att den är skön för att man kan hasa upp och ner lite som man vill beroende på hungerhet :)
Eh, jag fattar inte alls hur det där ska gå på magen....lite trög idag....
Förklaring eller ännu hellre bild?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?