Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MariaL
Hej!
Väskan ser ju jätte fin ut. Är ni fortfarande nöjda med den? Från vilken hemsida har ni som har den beställt den? Vad betalade ni för den? Har ni några tips och råd när det gäller att beställa från USA? Jag har aldrig provat det förut.

Tacksam för svar.

Hälsningar Maria
Användarens profilbild
Av Anso
Hej ! Den finns även hos Simpleworld på Karlavägen i S-holm.
De har även en hemsida där man kan handla ifrån.
www.simpleworld.se (.com??)
Användarens profilbild
Av Lingling
... en knallgrön, men det finns inte, så det är en billig dröm :wink: men det skulle matcha barnvagnen perfekt; fast den bubbelgummsrosa ...
Användarens profilbild
Av Jennelii
Oj...dit vill jag...hur hittar man dit?
Användarens profilbild
Av Anso
Lin skrev:Nu har jag också en Skip*hop! 8) En Expo, Blue camo, och jag är så kär i den!! Finaste skötväskan jag sett!!! :D Tror jag måste hitta en matchande sjal... :roll: :wink:
GRATTIS Lin!
Klart att du måste färgmatcha med en sjal :lol:
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Hmm varför i allsin dar kan inte vi ha den affären här? Har inte så mycket kuliga barnaffärer här förutom barnens hus....... :( *suck*

Jag hatar, FULLKOMLIGT HATAR :twisted: min Brio skötväska som följde med vagnen!!!! Den är värdelös. Den är så stor men det får f...n inte plats något i den......bättre med en fjällvandrarryggsäck på 75 liter minsann!!!! :wink:
Den är hal och underlig i materialet, går med andra ord inte att bära med sig när man bär i sjal, den halkar bara av mig......sambon har äntligen upptäckt samma sak....så kanske kan jag få inhandla en väska..... :D
Vill ha en väska som man bara kan rycka åt sig och då vet man att allt finns med.......alltså med lite olika fack och den skall vara stadig, inget sladder här inte :wink:
Användarens profilbild
Av Elvira
åå jag skall beställa en nu, kommer att bli fräckt med min nya svarta vagn som kom i dag...måste ju ha en camosjal, jag har letet men inte hittat....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?