Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av anilov
Kaja skrev:Det där med maska av 1-4-3-5-2-2-2-2-1-1-2-4-56-7-5-4-7-3-7-9-3-1-5-7-34-2-1-6 på varje sida funkar liksom inte för mig. Jag är för "kreativ" av mig och har lite svårt att hålla mig till mönster. Det är bättre att jag vet vad det är jag ska göra och så får jag improvisera lite.

Det låter verkligen som att du ska ha Elizabeth Zimmermann som husguru. Hon är inte så mycket för att följa mönster heller, utan hon ger recept på hur man bakar ihop en hyfsad tröja.
Användarens profilbild
Av Kaja
anilov skrev:
Kaja skrev:Det där med maska av 1-4-3-5-2-2-2-2-1-1-2-4-56-7-5-4-7-3-7-9-3-1-5-7-34-2-1-6 på varje sida funkar liksom inte för mig. Jag är för "kreativ" av mig och har lite svårt att hålla mig till mönster. Det är bättre att jag vet vad det är jag ska göra och så får jag improvisera lite.

Det låter verkligen som att du ska ha Elizabeth Zimmermann som husguru. Hon är inte så mycket för att följa mönster heller, utan hon ger recept på hur man bakar ihop en hyfsad tröja.
Läste på lite om henne och det blir nog en liten order till Amazon under dagen...
Användarens profilbild
Av Kaja
Kaja skrev:
anilov skrev:

Läste på lite om henne och det blir nog en liten order till Amazon under dagen...
Nu har jag köpt henne. jag köpte på mig massa stickböcker för något år sedan och då pratade alla om EZ, men jag fattar inte att jag skippade henne då.
Användarens profilbild
Av Ketronya
Kaja skrev:
Kaja skrev:
anilov skrev:

Nu har jag köpt henne. jag köpte på mig massa stickböcker för något år sedan och då pratade alla om EZ, men jag fattar inte att jag skippade henne då.
Vilken köpte du?

Jag tycker den här ser bra ut:
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=0684135051
Användarens profilbild
Av Kaja
Ketronya skrev:
Kaja skrev:
Kaja skrev:
anilov skrev:

Vilken köpte du?

Jag tycker den här ser bra ut:
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=0684135051

Ja, det var den. Fast, jag köpte från Amazon.co.uk i stället. 5,47 pund är billigare än 140 kronor. Passade på att köpa lite annat också... Oups!
Användarens profilbild
Av Ketronya
Fryle skrev:Finns EZ på svenska? Jag har inte hittat det.
Jag har inte heller hittat det, tror inte det finns eftersom adlibris hade på engelska, hade det funnits på svenska så hade de nog haft det...
Användarens profilbild
Av Ketronya
Kaja skrev:
Ja, det var den. Fast, jag köpte från Amazon.co.uk i stället. 5,47 pund är billigare än 140 kronor. Passade på att köpa lite annat också... Oups!
Det har du förstås rätt i, får se hur jag gör :D
Användarens profilbild
Av Elsa
Ketronya skrev:Magic loop vill jag verkligen testa, om du hittar någon bra beskrivning där dom förklarar strumpor, youtube eller annat så får du gärna länka, jag har själv inte hittat nåt bra, och foto från dig tas förstås tacksamt emot :tumup:
Jag har provat magic loop och var inte så jätteimponerad... Men det är onekligen en populär teknik och har man inte lärt sig att sticka på strumpstickor så kan man ju egentligen lika gärna använda sig av det, tänker jag. Jag tragglar på med mina strumpstickor, jag. :wink:

http://garnstudio.com/lang/se/video.php?id=120
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?